2011. augusztus 6., szombat

Új trükk, Új póráz, Új táp

Hát már régen írtam de most gyült öszse az a mennyiségü dolog amit úgy érzem le kell írnom.
Első dolog amit már szerdán elkezdtük a "hajol" tanítása. nagyon sokszor lefekszik de arra jutottam h nem kell fullosan az első lábait letennie úgy is tökéletes, úgy már jobban megy neki. Sajnos a hasa alá nem tudom berakni a kezem mert elviszi a hátulját
Második dolgot ami inkább dolgOK. Hízó és vitaminkúra Hunornak. Új táp: Josera Agilo. Vitamin: Lavet multivitamin. Probiotikum mellé pedig natúr aktívia joghurt. A tápot még bekeverve kapja, vitamint napi kétszer, joghurtot vacsihoz két teáskanállal. Reméljük felszed egy kicsit és fényesebb lesz a szőre és végre levedlik.
Új póráz ötlete pedig anyámtól származik. Rájöttünk hogy a barna agárnyakörv a zöld dupla karabíneressel elég hülyén néz ki ezért most vettem egy sötétbarnát. Majd ma elmegyünk vele egy picit sétálni.
Egyéb hírek: tegnap frizbiztem és tök ügyi volt. Sétáltunk két gyerekkel mondjuk Hunort nem nagyon zavarták XD. Vettünk feliratot a kapura: Négylábú riasztóval, elfogószolgálattal ellátott magánterület /telepítette, felügyeli a gazdi/
Totókának tetszik a labda amit a táphoz kaptunk ajándékba persze nincs odaadva neki mert még szétszedné. XD
Képet majd hozok hétfő tájt

5 megjegyzés:

  1. Szia! Mangó is sokszor lefeküdt az elején hajolnál, azon a ponton el kezdtem neki kicsit korábban klikkelni, hogy mindenképpen azt erősítsem meg benne, mikor még az égnek van a popsija, szóval egy icipicit visszaléptünk, de nálunk ez bevált fekvés ellen. Amikor már egyáltalán nem feküdt belőle, akkor kezdtem el nyújtani az időt.
    Hunor Joserát kapott korábban is? Nagyon jó táp, Mangónak és nekem a kedvencünk, pedig jóóó párat kipróbáltunk már két év alatt. Csak sajna forgalmazóval megszakadt a kapcsolat, ezért váltanunk kellett:(
    Ja, új pórázról is kérünk szépen képet:)

    VálaszTörlés
  2. Hello
    Remélem nem baj h most ide válaszolok nem hozzád :)
    Én nem klikkeltem rá akkor hal áttam h leteszi a fenekét és elkaptam azt amikor még a levegőben van. Utánna pedig felállítottam h inkább ájjon fel mint feküdjön le és a kövi bejegyzésbe lesz h úgy tűnik oké lesz a trükk hamarabb mint gondoltam.
    Eddig dog chow-t kapott most váltottunk joserára. Netről rendeltem most ez potn le volt árazva úgy tűnik már most egy picit szedett magára. Mondjuk hajtani még meghajtja de sztem azért is olyan amiylen a "végtermék" mert rengeteget iszik.

    VálaszTörlés
  3. Igen, azt gondoltam, hogy arra nem klikkeltél, hogy lefekszik, csak van egy pont, amit el kell találni, mert ha éppen akkor klikkelsz, amikor hajol, de már megy tovább, az rögzül benne, hogy a feladat a hajol, majd fekszik. De akkor örülök, hogy sikerült:)
    Nálunk a Josera volt az egyetlen táp, amitől Mangónak rendes széklete volt! Ezzel mi mindig küzdöttünk, ezért is nőtt annyira a szívemhez a Josera, mert még a Royal Canin és hasonló premium kaják sem segítettek. Most mondjuk egy új halas tápot eszik, ami eddig úgy néz ki, a Josera nyomdokaiba tud lépni:) Reméljük, nektek is beválik.

    VálaszTörlés
  4. én a meghajlást elkapással tanítottam a whippetemnek, ha nyújtózott akkor azonnal klikk kaja, résen kell lenni, de így nekem bejött
    miért nem főzöl neki?

    VálaszTörlés
  5. Hát nekem arar nincs időm XD inkább rávezetem.
    Kap házikaját főleg rizst.

    VálaszTörlés