2011. augusztus 28., vasárnap

1 éve nálunk

Hunor és a póni fogat (L)
Hááát sok minden történt főleg tegnap és már régen is írtam szóval most jön az áradat.
Nem tanultunk új trükköt de tegnap volt a Lukácsházi fogathajtó verseny. Tavaly ezen a "programon" lett enyém ez az igenidióta, gyors, okos, leleményes, néha kicsit gusztustalan, hülyefülü, lóimádó agárgyerek. Már dél után haruccantam érte mert késöbbre ugyebár vihart mondtak.
Gondoskodtam arról h vizezve legyen a kutya illetve többynire árnyékban voltunk és kapott sok sok vizet. Így jól is türte a dolgot.
Egyik ismerősünk eljött a shetlandi négyes fogatával. Hunor le lett melettük fényképezve és nagyon tetszettek neki a pici pacik. Megszaglászta őket, ment volna utánnuk XD.
Lovakat nem ugatott meg csak vadászhajtáson amikor nagyon eszeveszettül vágtáztak el elöttünk.
Végül is nem voltunk egyedül ugyanis jött két barátnőm is. Dóri /akivel még régebben kimentünk terepre/ és Sonia aki ismeri a Hunor szüleit.
Hunor Dórihoz eszméletlenül bújt és lett is rólunk pár kép majd behajtom XD. Soniaához nem annyira de két jutalomfalat után már igen.
Nagyon jól elvoltunk, Hunor elfáradt rendesen.
Nehezen de egyszer-kétszer be lehetett kapcsolni pár trükk erejéig. Forogot csak nehezen de a többi trükköt perfektora megcsinálta. Jah és maradban /fekve/ a dóri átlépett fölötte és nem igazán zavartatta magát *.* Álva pacsit mind kettejüknek adott. Sőt én kipróbáltam vele az úgynevezett spanyol lépést. Ami abból áll h első lábait magasra emelgeti és úgy halad. Hát ezt gyakorolni fogom vele mert nem új trük kde irtózat jól mutat. A hajolt késznep mondhatjuk, Soniának is megcsinálta.

Hunor szőre most ilyen.
Fehér szörszálakkal tüzdelt XD
Kutyákkal nem sokkal találkoztunk egy tacsikával akart volna játszani és egy akitát nem szeretett de ha nem voltak egymással szembe akkor nyugisan elvoltak 2-3 mrre egymástól.
Tombola sorsoláson megjött a vihar szele, Hunor felélénkült, Dóri még hergelte és egypárszor ezáltal ENGEM lekarmolt a dög. Totál behülyült XD. De rászóltam és utánna lesett ártatlanul.
Sajnos idén is volt kutya.Egy welsh terrier. Nem tünt túl egészségesnek de jó helyre került. Van már tapasztalatuk terrieerl /mert itt is volt, foxijuk van és jólnevelt volt/ de attól függetlenül nem támogatom a dolgot.
Hunornak a bárány naaaaagyon bejött XD.
Hát ennyi lenne. nagyon jó volt a mi kis "évfordulónk" jah és hoztam egy trükkös vidit is:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése