2011. augusztus 13., szombat

Haladunk

Nos pénteken hazaimportálódtam és egyből belevetettem magam a kutyázás sürüjébe.
Először huzkodtam Hunorszőrt amit egyre szarabbul tűr...de máshogy nem jön ki szal sajnálom.
Aztán összepakoltam az összes cullangot amivel vittem a kutyát: 10m póráz, rövid póráz, nyakörvek, hám, övtatyó, klikker, lovas kesztyű. Szal volt karácsonyfa effektus.
Gyakoroltam egyet a gyümölcsösben vele, aztán behívó tréning de az a fain h olyankor úgy figyel h esze ágában nincs szaglászni szal nem jött össze a odlog. Viszont a hajol megy. Most már kimondhatom. Majdnem kész még pár gyakorlás és 100%-os lesz.
Aztán elmentem vele. A betonos úton gáz a 10m-es póráz de a kukoricásba találtam még egy utat + egy részen inkább a mező szélén mintsem az úton mentünk. Szépen behívható volt.
Ma megint elmentem vele így. Csupán a betonoson normál pórázzal vittem. Eláztunk vagy ötször. Az elsőnél még érdekelt a többinél már úgy is mind1 volt. Csináltam fotókat a füves placcunkon is és útközben is. Kevésszer hívtam be de nem is nagyon volt rá szükség mert magától is bevárt, odajött. Láttunk madarakat meg is ugrott utánuk de nem votl vészes. Most csak nyakörvel vittem - jobb a kontroll felette.
A fény nem votl a legjobb de elmennek a képek. Szóval okos volt bár párszor bekeveredett, felszedtünk bogáncsot szal volt azért "bosszúság" az elázáson kívül is. Szerencsére a fényképező túlélte.

Miután hazaértünk és anyám elment a Bundival sétálni nekiültem Totónak XD. A buborékolást szeretném neki megtanítani. Végre egy trükk amire úgy érzem képes lesz és iylen speckóbb is. Mivel nem lép rá könyvre és fél egy csomó dolgotól ez viszonylag ideális. Eljutottunk adidg h nagyon szépen belejött a "formálódásba" rájött h akkor kap jutit ha beleteszi az orrát a tálba és egy kis viz is került be. Jól birja az agya egy kicsit sem fáradt el. Ez elött meg labdáztam a HUNORRAL. Párszor eldobtam neki viszsa egyszer hozta XD. Aztán totóval is bent. Nagyon aranyosan el tud szórakozni vele :D










Hízási statisztika XD
 















 

Ilyen a szőre XD

1 megjegyzés: