2011. augusztus 10., szerda

Different environment

Huh nem szeretek angol címet adni a bejegyzéseimnek holott imádom magát a nyelvet Hunor még is csak egy magyar agár... de most így alakult.
Tegnap hazatelepórtálódtam a deghez aki figyorogva, farkcsóválva üdvözölt. Első dolog az volt h kicsit megnyúztam. Magyarán tépkedtem a szőrét ami amúgy is kihullana de fésüvel nem jön ki. Ez persze elég kellemetlen neki de így gyorsabb a fedlési folyamat. Rengeteg kaját kap meg rizst. Ez már kezd is látszani. Pár bordája "eltűnt" és a csípőcsontja nem áll ki annyira úgy öszseségében egészségesebb formálya van a kutyának. Ami a "végterméket" illetti mondjuk úgy h "összeszedhető" minőség volt.
Lent a gyümölcsösbe gyakoroltunk ahol is nagyon szépen ment a Hajol. egyszer sem fekdt le sőt nyulytottam is egy kicsit. A többi dolog is ment, egyk is lábhoz, egy ki menet közben fektetés. Fakerülgetés rövidre iskerült mert fent ugattak és nem akartam elengedni. De amit terveztem "vonalvezetés" azt megcsináltuk. nagyon jól irányítható véleményem szerint. Mintha kitalálta volna mit szeretnék.
Sétálni a zsokásosnál kicsit másabb ezáltal hosszabb utvonalon voltunk. Amiért pedig "külömböző környezet" lett a bejegyzés címe az az, hogy útközben kihasználtam ak örnyezetet. A kilátónál apdot mászattam, két lábbal ráléptettem a rönkre, felvittem a kilátó első lépcsőfordulójáig - majd le. Útközben kerültettem, kukoríca közti úton maradba hagytam, fellépptettem dolgokra, nagy pocsoján átvezettem és megpróbáltam elérni nála klikkerrel azt, hogy ahol van hely ott ne a betonon menjen. Egész jól ment az egyik köves résznél és sokkal jobban figyelt rám útközben.
Aztán megnézettem vele h melyik rókajuk lehet lakott. Az egyikbe bele se zsagolt am ásikba félig eltünt. Azért tök jó h egy agárral nézetem meg ahelyett h a Totót használtam volna de a nyakigláb volt kéznél. Még mielött hazamentünk anyámmal lementünk az egyik szőlősgazdához ott evett az eb egy csomó körtét. Meg mutatam pár trükköt /szintén körte volt a jutfal/ de nem lett tőle baja. max nem szabad vele egy zárt légtérben vele tartózkodni :D
Reggel amikor adok nekik száraz kenyeret mielött elmegyünk a Totó miután megette a sajátját, előremegy szólni a Hunornak XD. édesem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése