2011. augusztus 16., kedd

Molly és szunya Totóval

Nah igen hát megirtam az előző blogomban h már máma írhatok újjat XD. Nos amint hazaértünk összeszedtem magam és a felszereléseket és elindultunk sétálni. A kilátó alatti tájháznál gyakoroltam vele ahol álltalában elég dekoncentrált de most nem volt oylan vészes. A hajolt hosszú időtartamig megcsinálta.
Szokásos kukoricás részhez érvén hosszúpórázra csatolódtunk. Láttunk egy őzet aminél nagyon bezsongott de nem huzott mert tudta h akkor lecseszem XD. learattak még egy mezőt és ott is mentünk egy kicsit, nagyon élvezte. A másik mező végénél sikeresen votl egy macska ami elég veszéjes volt lévén h hoszúpórázon van és nyakörvel vittem...hát beelé ir rántott egy jókorát...viszsa kell térnem a hámra mert ez így életveszély....
Kisétáltuk magunkat és majdnem séta végénél találkoztunk Molly németjuhásszal és a gazdájával. Először igen megiedtem h szabadon fut felénk egy nj aztán láttam h ők azok és megnyugodtam. hatalmas lett a kutya amióta nem láttam /tavasz óta/ és mégm idngi uygyanolyan szófogadó de már bátrabb. Hunor lemerevedett egy pillanatra de mivel a másik szabadon volt úgy döntöttem "nem szólok bele" a dologba azzal h belerántok a nyakörvébe. És nem is lett semmi gáz! Öszsezsgaoltak ésm ár játszottak is volna. Váltottunk pár szót és mentünk ellenkező irányba mait nagyon bánok mert elmentem volna még egy kicsit séátlni velük de hát elég furin jött volna ki a dolgo. Meszsiről láttunk egy csikos /anyám szerint angol/ agarat. De ők meg pont úgy mentek h nem találkoztunk. Viszont azon gondolkoztam hogy hogy hogy nem vette észre am ásik a Hunort holott Hunor úgy kiszurta mint a franc *.* ennyivel jobb a szeme? mert nem szagra szúrta ki az hóttzihher. Hátm idn1 majd csak egyszer összefutunk velük :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése