2015. december 28., hétfő

Év végi kutyaséta

Avagy hogy hozzunk össze egy remek bandát egy nap alatt :D Név szerint: Huni ( persze) Dobbi, Joy, Happy, Róki, Theo, Arnie, Angie és Hercegnő
Rég jártunk a tározónál, és valójában Andi ötletére verbuváltam össze gyorsban a csapatunkat, de már terveztem egy ideje elmenni a tóhoz Hunival, mert mostanában jó jeleket vettem rajta észre.
Dóriék pegueot-jába az első ülés elé professzionálisan benyomorítottam Hunor drágát, aki kisangyalként ülte végig az utat. Bár nem késtünk, még is mi értünk utoljára oda – jellemző :D – és elindult a kis banda. Amint hátrébb értünk, picit bekapcsoltam Hunit majd elengedtem és gondoltam volt egy kutyám de nem! Egyetlen egy kivétellel amikor eltünk – kb 5 percre – majd újabb öt percig komótosan ügetett felém – thensz imádlak… - viszonylag kulturáltan viselkedett. Ügetgetett jobbra ballra, büdi dolgokba fetrengett, előre vágtázott majd egy szagnál megállt.
Én csak passogtam, és bár nem volt egy nagy játszós banda most, de mindenki jól elvolt, nagyon szépen vigyáztak Dobira is a többiek. 
Második kissé kilengése a középső töltésre való elsprint volt az agárgyereknek, mondhattam én bármit, süket fülekre találtam, de meglepő módon nem ment oda az emberekhez zaklatódni, egy idő után fordult vissza.
Viszonylag jó időben indultunk, mert még nem voltak sokan, de a középső töltéses akciója után pórázra tettem mert már sokan voltak, és a kutyákról pl nem igazán lehet lehívni, nem akartam bajt. Meg amúgy is leamortizálta már magát – egyik hátulját valószínűleg megrántotta/begörcsölt, a másikon egy kis seb így úgy ment egy darabon mint egy béka. ^^
Mivel Vandáék gyalog voltak Mi Dórival és Ákosék elkísértük őket a töltésen egy darabig, majd visszafelé a már leszálló ködben fagyoskodtunk.
Kétszer találkoztunk egy éflősebb kölyökforma kutyával, akivel Hunor – bár kihúzta magát – extra rendes volt, és a végén a kutya már összeszagolt fele picit oldottabban :D
Huni az autóban begubózta magát és aludt a lábam előtt. J



Hy Guys!
So from a subben idea wich came from Andi, we di dal ittle walk with the gang around the neighbooring lake. I wanted to go there for al ong time now, cause the last time we have been there was int he summer – the begining – and I saw some good signs from Hunor too, so I wanted to try out his recalls.
Soo the gang was super good: Hunor – of course - Dobbi, Joy, Happy, Róki, Theo, Arnie, Angie and Hercegnő
After folding Hunor to Dori’s pegueot – before my feet :D – we arrived as the lasts – of course – but Hunor was a good boy during the process :D
So after we were a bit further from the road I let him off leash and I thought okay I had a dog, ONCE XD. But he didn’t ran off so far, and during the wlak he only ran away twice, and from these two there was one time he couldn’t be seen. Thats a HUGE sucess.
When he ran off he came back after a few minutes, and trotted towards me veeeery friking lazy and slow for another few minutes. I love you boy I love you…
The other time I could shout anything…but after a while he turned back – he even lett he people ont he road alon :D – and ran back to me.
After that there were more people and dogs around the lake so I didn’t let him run because i can’t call him off dogs, and i didn’t want argument.
Because Vanda and Theo came by foot we with Dóri and Ákos walket with them a little bit.
During the road back to the cars afterwards was SUPER foggy, and we – at least Dóri – frozen to death. We met a shy little dog twice and Hunor was super kind with him so int he end the little dog sniffed him with wagging tail! :D
Hunor folded himself and slept all the way back home.
J




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése