2014. szeptember 27., szombat

V. Sárvári Családi Kutyás nap

Sziasztok!
Bár az idő eléggé megkoptatta az emlékeket a múlt hétről, de úgy döntöttem nem várok tovább a fotós által készített képekre, majd ha felkerülnek akkor beteszem őket egy külön bejegyzés keretein belül.
Először is a hét sem telt persze tétlenül, szinte minden nap gyakorolgattunk: igyekeztem vele átvenni a mutogatás nélküli dolgokat, illetve haladtunk a hátra felé lábszlalomnak nem igen nevezhető valamivel is, végre rendes sétára is elmentünk és ott is gyakoroltunk serényen.
Örömmel konstatáltam, hogy a pihi megtette a kondijára a hatást és sokkal masszivabb megjelenése lett, bár kétlem, hogy ez igen sokáig tartana.
Itthon még besántított egyszer-egyszer és továbbra is csak sétára vettem le maximum a pólóját.
Csütörtökön végre eljutottunk varratszedésre ahol a várótermet Yodával az egyik ismerős francia bulli-val és két macskával osztottuk meg. Mondanom sem kell, hogy eléggé feszült voltam, nem voltak tőlünk fél méterre a két ketreccel, az egyik ráadásul Hunor fel állt, de szerencsére megúsztuk átkapcsolás nélkül.
A varratszedést jól viselte, bár kicsit feszültek voltunk, hogy egy helyen szétnyílik-e. Kicsit kritikus volt, de szerencsére a belső varratok jól tartottak és innentől kezdve szabad utat kapott a gyógyuláshoz. Kenegettem kék krémmel de a bőr feszülése miatt elég lassan alakult a dolog ott, a többi része viszont már elég szép volt.





Vágjunk hülye fejet csakmert :D

Volt egy ötletem....de nem volt hajlandó belelépni XD

Kecses vízkikerülés :D

Tükröződés

Szombaton aztán végre eljött A nap. Szerencsénkre a bolygók együttállása úgy hozta, hogy egy héttel későbbre szervezték a Sárvári Kutyás Napot, így némi segítséggel módunkban állt megjelenni rajta.
Tizenegy előtt valamivel meg is jött az autó. Marcsival és Amyvel, Krisztivel és Charleyval és Erzsivel és Casperral. Miután kiürült az autó elmentünk a füvesre egyet gyakorolni. Huni maradt kikapcsolva, nem nyüstöltem, a többiek gyakoroltak, próbáltunk egymásnak segíteni mit és hogyan. Ém roham léptekben fejlődik, Casper nagyon kis ügyike de Charleynak még nincs meg a motivációs eszköz. Ez a kis "kemény mag" úgy tűnik a dog dancing világa felé közelít, és talán alakul egy kis csapat, de ez még a jövő zenéje főleg.
Tizenegykor bezsúfolódtunk az autóba, most már én is és Hunor, akinek persze olyan pöpec tágas helye volt, hogy az eszem eldobom. Hamar odaértünk Sávárra, ahol még épp csak a terelő bemutató folyt. Találkoztunk az informatika tanárommal, aki a helyi kutyasuliban van és el is kapott, hogy fellépnénk-e? Bár nem hiszem, hogy nagyon eldöntendő kérdés volt, mert mire észbe kaptam, már be is mondta a hangosba. Vakartam nagyban a fejem, nem igazán számítottam rá, és tartottam tőle, hogy Hunor zokni, de végül is így utólag örülök, hogy beleugrottam a dologba. A hangosítósnak innen is eszméletlen köszönet a vérprofi munkáért. Körülbelül egy óra telt el, amíg elkezdődtek a bemutatók az IQ tesztes vetélkedő után. Először a helyi suliból volt trükk bemutató: két lány egy keverékkel és egy beaglevel trükköztek. Szerintem kedves blog olvasók, ismeritek már az én névmemóriám, ami hagy kívánni valót maga után így nézzétek el nekem, ha nem írok neveket: nem bunkóságból, csak egyszerűen huss kiszáll a fejemből. Szóval mutattak jópár trükköt, bár ők egyenlőre zene nélkül, aztán volt az interjúadás. Közben Hunor az összes a közelünkben lévő emberhez odament simiért és zaklatott mindenkit persze. Egyszer-egyszer véletlenül sikerült bekapcsolnom DE ami fontos és nagy előrelépés, hogy ki is sikerült kapcsolni pár pillanat múlva.
Sorra kerültünk némi idegösszeroppanással övezve a részemről, de igyekeztem higgadt maradni. Pár feltett kérdésre válaszoltam illetve bemutattam magunkat majd belecsaptunk a lecsóba: na ja...annyira dolgoztam az új kűrön mostanában, arra számítva hogy okt. 4.-éig nem kell táncolnunk, hogy totálisan elfelejtettem a régit. De impróztam egyet és megoldottuk a dolgot. Hunor lassan kapcsolt be, utána viszont saját magát a tűző napon meghazudtolva dolgozott. Pörgött ezerrel és bár így nem volt a legpontosabb, élvezte.
A rendes kűrünk után mondtam, hogy ne állítsák le a zenét, mutatok még pár trükköt, ami nincs benn a kűrbe. Végül is a telefonomon az egyik kedvenc számom jött, ami ráadásul tökéletes improvizálásra így próbáltam denszesen bemutatni a maradék trükkünk és gyakorolni az újakat is: a hátra szlalom megvolt, a fejlehajtás is. Csináltunk körbe futás úgy is, hogy beugrott vágtába. Szóval csudijó gyakorlási lehetőség volt.
Utána Marcsi megjegyezte: nem arról volt szó, hogy két kűrt adok elő...én pedig mondtam neki, hogy ez nem kettő volt :D. Lényegében mind a körülbelül 4 percben lankadatlan figyelemmel volt az agárgyerek és egy picit talán az elefánt mozgásom mellett sikerült egy picit jobbra venni a figurát. Elvileg jobb volt mint a sárvárin, Marcsi szerint, de én nem nyilatkozok :D
Utána még feltettek pár, a közönségben felmerült kérdést, besepertük a gratulációkat, kaptunk ajándékot a szereplésért. Közben jöttek ismerősök: Laura, Anett és Bogi is befutottak. Hunor agyon vissza örült Maszatnak, nem lehetett közel menni hozzájuk mert Huni bezsongott.
Kipróbáltuk az agility pályán a pallót és a palánkot, és végre valahára simán felment rá. Megérte a sok repülőzés-padozás-rönközés. Közösen is gyakoroltunk Amyvel és megint átugrott a hátam felett is Hunor.
Közben sor került a tombola húzásra, nyertem egy csomag konzervet, Amyék egy labdát amit a németjuhász majdnem megevett, kicsit nehezen szedtük el tőle, hogy ne nyelje le, de utána szerencsére nem rágott be rám. Hunor közben birkakakit talált aztán meg fejlövése lett és egy hatalmasat játszottam vele - igaz pórázon - de úúgy futott körülöttem, totál eszement volt. Sajnáltam, hogy nem tudom elengedni teljesen.
Kutyaszépségversenyen jó sokan lettünk, volt Trendi kutya, felnőtt, növendék kategória is illetve magyar fajta ahol ketten voltunk egy pulival. Hunor szépen figyelt, egy kis peckes ügetésre is sikerült rávennem. Amyék indultak trendibe is.
Szerencsére az agárgyerek csupán egy masztiffot pécézett ki magának nemszeretem kutyának illetve egy vakvezetős fekete labit, ami a kutyák mennyiségéhez képest nagyon alacsony, így úgy tűnik fejlődik a gyerek, meglátszik rajta a több rendezvény, jobban bírja a strapát - és a töpit - :D
Végül is elhoztuk "Sárvár Legszebb Magyar Kutyafajtája" vándorkupáját, ami garantálja, hogy jövőre is megyünk :D.
A sok pakkal elcuccoltunk a kocsihoz, a konzervekből osztogattam el, megköszöntem a lehetőséget és minden kutya kidöglött az autóban. Odafelé Charly nedves orra volt szenderen a tarkómon, visszafelé Amyé, Hunor összekuporodva aludt és otthon is kidöglött.
Innen is köszi Marcsi a fuvart ;)


Charley

Casper

Spontán csoportkép és GyagyaHuni
Hülyülés
Foto by: Györe Laura

By: Györe Laure

Szépségverseny, felnőtt kategória

Arra nem nagyon van szó, ez mekkora cuki :D

Megalapítottam Hunor fb oldalát ia a héten, amit az alábbi linken érhettek el:
www.facebook.com/hunoragar

_______________________________________________________________________

Hy Guys!
So it's been awhile since last weeks happenings but I hope I can remember everything. To tell you the truth: i have waited for pictures till now, but they are still not online, so i decided to write this blog.
First of all we practised a lot during the week: with and without hand signs, in different places. We finally went for walks and started doing things, not just sitting at home and waiting for him to be healed.
On Thuersday we went to the vet and he got out his seams. In the waiting room we waited with one of our friends Yoda the french bulli and with two cats only a few centimeters from us. Fortunately Hunor just watched them and did not turned his mind on to his predator mood.
His wound wasn't the best but at least it didn't came apart. I treated it with a blue cream and it started healing quicker, but it's still a few days-weeks to be completely healed.
On Saturday Marcsi and Amy, Kriszti and Charley and Erzsi and Casper came to visit us. We had a little practise, watched each other and gave advices. Amy getting better and better and Casper is really good too but we not yet find a motivation for Charley.
After that we went to Sárvár to the Fifth Family Doggy Day. When we arrived my teacher who is in that dog school ambushed me: if I want to act with Hunor. Before I could do anything, he reported to the audience, that we are going to do dog dancing.
I was a bit nervous, but HUnor was really good. We danced our old routine, but I forgot the half of it so we did a little improvising. And we showed some tricks after that to a really good song. Hunor worked really well, he was fast and concentrated.
They also had a beauty contest and raffle. We won a few canned dog food, and after that we played a big with Hunor. He just ran around me and had so much fun, its so rare for him to have such a player attitude.
We also won the Most Beautiful Hungarian dog breed contest - but there was only us and a Puli in the contest.
The dogs slept well till we got home. So we had a great time there and we are waiting for next years doggy day in Sárvár.
I also made for Hunor a facebook profile wich you can see in this link: www.facebook.com/hunoragar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése