2014. június 10., kedd

Nyár van nyár

Sziasztok!
Hát hivatalosan is beköszöntött a nyár, jobban mondva a kánikula mert lassan pecsenyére sülünk ebben a globális légkeveréses sütőben.
A mostani hetünk nem volt annyira eseménydús mint az előző, de azért nem unatkoztunk. Gondolom mindenki telepakolta programmal a hosszú hétvégéjét, hát nekünk sem alakult máshogy.
A héten, mint ahogy mostanában szokásom, először a gyakorlásé volt a főszerep. Fejlesztgettem a "csak egyet lépj felém"-et illetve próbálgattam dolgokat a könyv targettel, miközben a lábemelést csinálgatta. Szeretem amikor kreatívkodik, szépen nekem dől meg ilyenek, de meglátjuk, hova tudunk jutni a dolgokkal, jelenleg némileg céltalan vagyok. Megtanítsam-e vagy ne neki amit kitaláltam és végül is megcsinált vagy ne. A bicegés még pihen, gondolkodom rajta, hogy kell-e nekünk ténylegesen. Egyet viszont felfejlesztettünk közben. Azt, hogy amikor körülöttem körbe tolat én is mozgok vele. Na az már nagyon jól megy nekünk.
Nagyban vedlik is, hála az égnek és felváltva fésülöm és mosom a fogát. A múlt héten jött újabb husi szállítmánya is, szóval feltankoltunk.
Pénteken hétre pedig végre eljutottunk agility edzésre. Kicsit késve estünk be, a szokásos csapat volt, tehát ott voltak Johhnyék is. Most már ők is azt menték, mint mi. Huni az elején eléggé dekoncentrált volt, kétszer persze megint eljátszotta, hogy ő egy ugró után huss elszáll mint a győzelmi zászló, vagy kaksizni kellett szóval az elején volt egy két kínja baja. A sajt annyira megint nem mozgatta meg, nem tudom mi lelte, de a töpörtyűspogácsa mentőövként jött. Két pályát mentünk le, kb háromszor voltunk a pályán, de jó is volt ez így. Még akkor hagytuk abba, amikor jól ment. Sajnos fotó és videó nem készült csak egy telefonos, mert lemerült gépet vittem el.
Egyébiránt, hogy érdemlegesen meséljek: Huni ha össze tudtam kaparni nagyon ügyes volt. Futott, és ugyan kiköpöm a tüdőm de tartom vele a tempót. Nem mondom, hogy olyan nagyon gyors, de nagy kutya lévén, ráadásul ha még vágtázik is, azért épp elég neki előre szólni, mi után mi jön. A kúszóval már nem voltak problémáink, nem kellett a szájába állnom, hogy belemenjen, és a második pályánál, az a hurok is meglepően szűk kanyarral sikerült, annak ellenére, hogy Huni nem a fordulékonyságáról ismert. Utána végigment párszor a kicsire lerakott pallón, és szerencsére a sok gyakorlás jóvoltából már nem volt gondunk vele, mint annak idején amikor kutyasuliba jártunk.
Utána egyet behívósprinteztem vele, amúgy elég köcsög volt, de már nem molesztálta a kiskutyát. Minket viszont megettek a szúnyogok szal gyorsan rövidre zártuk az edzést :D
A pályák, a pontosság igénye nélkül, sacc per kb-re így néztek ki:


Wade-el :D



Szombaton nálunk ilyen hegyi rendezvény volt, és csak egy rövidke sétára hoztam ki Hunort, mert volt csoporttársam Cinti eljött a rendezvényt és minket meglátogatni. Hunor persze nem hazudtolta meg magát, a nagy melegben is csinált nekik pár trükköt, meg bújt ezerrel, szóval megvolt a simi adagja. Vasárnap én lovas versenyen voltam, Bécsbe. Amíg a gazdi díjlovasokat fotózott, addig Hunor itthon pihengetett.Szerencsénkre a szombati rendezvény miatt valószínűleg, meg már mondjuk ideje is volt, lenyírták a füvest!!!
Szóval kapva kaptunk az alkalmon és én, Ricsi, Marley és Huni elmásztunk a hőségben addig, ahol a kutyák, vagy is Márli belevetette magát a vízbe. Hunit persze úgy kellett belelökködni, de azért lábaival belegázolt, hogy hűtse magát. Aztán elengedtem a nyiltabb területen is, ott futott, hát egy jó három kört, de teljesen körben. Örültem, hogy egy után nem fulladt ki, szépen manőverezett, ami aztán képeken is látszott. Márli is molesztálta egyet. Aztán utolsó elengedésnél teljesen köcsög lett, valszeg valamit látott, alig akart bejönni. Szépen öt méteresre raktam aztán amúgy is elfeküdt magától.
Márli szokásához híven folyton gondoskodott róla, hogy csurom vizesek legyünk. A képeket köszönet újfent Németh Richárdnak :D Én videóztam végig, majd a készülő videóba berakom őket ;)



Simi simi :D

Run baby run dont ever look back

Ok most már kijöhetek a vízből?

Vizipocok akcióban

Vízidisznó szintén :D

Mighty Marley :D

Elkerülő hadművelet

Na mert nincs elég helyen lenyírva a fű -.-"

Tégy úgy, mintha jutit dobálnál, és mindjárt lesz egy lelkes agarad.

Na erről beszéltem amikor manőverezésről szóltam.

Jót érez

Velociraptor egy és kettő

Túl gyorsaka gépnek :D

Támadás hátulról :D

Na árnyékot talált :D

Szép vagy szép?


Repülő Márli :D

Ha már videó, készítettem egy rövid kis szösszenetet, hogy amíg a nagyobb és pörgősebb project készül, legyen valami, illetve a stílus is picit más. A zene maga nagyon megihletett, első hallgatásra láttam magam előtt a kész művet, picit rövidke, de remélem azért tetszik :)



Hy Guys!
So we have the summer officially. But its almost like we are being cooked :D This week was not that active as the last one, but I tried to make programes for the long weekend. At the first three days we had our training sessions. We practised the "step" thing and We tried something new, that Im not sure, if i teach it to him. I also tought him, to back up around me when i go with him if that explanation makes sense :D Its a great looking dog dancing piece, and i love how it looks. It was not a problem for him.
On friday we managed to go to an agility training. Hunor was a bit deconcentrated, and after the first jump he just shoot off :D. He always do that. He also didnt wanted the cheese that much, he used to, but i bought other treats so he worked well.
I liked the courses, and Hunor did a really good job. He turned tight at the tunnel, and i managed to run as fast as him. He is not really fast, but he is a big dog, and when he canters, it enough for me to run with him.
After that we let them go, to run a little but, but Hunor mainly just sniffed around.
On saturday, there was an event at our place, so I just walked with him a little bit. One of me old classmates visited us, Hunor did some tricks for her. On sunday I went to Wien. I was photographing at a dressage competiton, so Hunor just rested at home.
On Monday, me, Ricsi, Marley and Hunor went to the orchard, because they cut the big grass. Hunor, as always, did not liked the water, but he stood a little bit in it to cool down. Marley swam a lot, she really likes water. They also ran three big circles in the orchard, I was really happy, because Hunor didn't got tired. At last he was soo..... I think he saw something and just didnt wanted to go to me. But I managed to get him. After that we just relaxed at the lakeside, and Marley always came to us soaking wet making us wet too :D. But we had a good time, and I think the dogs too.
I hope you can understand what Im trying to say :D Yes Im always gonna write this as the last sentence :D Sorry for my mistakes, im sure there are a lot!! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése