2014. június 17., kedd

Bezöldöltünk

Sziasztok!
Igen, igen, megint kedden jön valamiért a blog :D Lényeg, hogy hetente van nem? Igazából nem túl sok minden történt az elmúlt egy hétben. De azért talán lesz miről írnom, a túrázgatós bejegyzés hosszát nem nagyon fogja elérni az zihher.
Szerdán némi gyakorlás után, úgy döntöttem, a speckósabb részét a készülő trükkünknek kiveszem. A készülő trükk pedig az volt, hogy nekem dől, és a külső oldali lábait felemeli. Mivel a mai napig a "hind" azaz hátsó láb emelésből képtelen vagyok kivenni a targetet, ezért semmi értelme nem lenne. Bár jól néz ki, maradunk a sima első láb felemel és dől velem vagy nekem trükknél, aztán meglátjuk, tényleg lesz-e belőle valami. A felém lépés még mindig nem az igazi, hol jobban megy, vagy is bent a lakásban jobban, kint kevésbé, hol rosszabbul. Nem sietek vele, ki tudom venni a kűrből, át tudom alakítani ha addig nem lesz neki elég biztos a dolog. Ha rászólok h lép aztán h állj akkor viszonylag stabilabb.
Aztán szerdán még megérkezett a legújabb Colorfundogs rendelésem :3. Már jó ideje halogattam, de múlt héten volt nagy akció és elérkezettnek láttam az időt. Bár nem mindent rendeltem meg, amit akartam de a fele kívánságlistámat teljesítettem. A zöld nyakinhoz megérkezett a külön méretre kért, azaz három méter hosszú kiképző pórázunk. Nagyon szép, nagyon jól megy Hunihoz, pontosan olyan színe van, mint a kukacos játékunknak. Így már van zöld játékunk, kabátunk / a bélése/ nyakörvünk és pórázunk, tehát mondhatom, hogy teljes a szett. Wihiii, rosszabb vagyok mint a nyeregaltét gyűjtögető lovasok / nem bántásból :D/
Meg megérkezett az ajándékom Marleynak ami egy tehéngumis játék, abból is a Kolomp. Hunornak is tetszett, meglepő módon rágogatta egy kicsit, Totóka letesztelte, lógott rajta egy sort.
Ha már HUnor játék, meg kell, hogy mondjam nem hosszan de majdnem minden nap tudtam vele így estefele ölöndülni egy kicsit. A tehéngumissal aztán a tölthetőssel, vagy minden játék nélkül.







Aztán csütörtökön, bent a lakásban gyakoroltunk egy rövidet, mert kint nagyon nagy volt a kánikula, pénteken meg pihenő volt, mert el voltam teljesen havazva.
Szombaton elmentem videózni, a mögöttünk lévő mezőre, de nem sok sikerrel, mert elvitték a bálákat és megint vádliig érő fű lett. Úgy volt, hogy Emőkéék is ezen a napon érkeznek, de végül is nem jött össze nekik, így megbeszéltük másnapra. Az a másnap meg, huhúúú hát azon is elhagytam a beleimet. Ebéd után elmentünk a pónikhoz egyet kocsikázni. Naagyon tele voltak, de az út második felében én hajtottam őket, nagyon jó volt, igazán kikapcsolt. Aztán hazaestem és csak annyira volt időm, hogy össze szedjem a kutyát, és találkozzak Márliékkal, aztán kis kavarodás után Emőkéékkel is.
Minekokán mostanában semmi sem sikerül, vagy nem úgy ahogy én azt elképzelem, persze ez a "gyümölcsös futtatás" sem sikerülhetett úgy, ahogy az az én képzeletemben élt. Huni első elengedésekor jól elfutott, senki nem foglalkozott vele, gondoltam lefutja a kis köreit és jön. Hát egyszer csak begyorsult. Egy macska lapult az egyik csemete tövében, és legalább két életét elhasználta azon az X méteren. Hunor a kerítésre is felállt, de nem érte már el szerencsére. Persze utána nekem kellett közelebb menni, hogy hahó itt vagyok, de szerencsére odajött. Csináltunk pár rövidebb behívó sprintet, mert picit felhorzsolta a lábait a nagy kergetés közben, így nem akartam nagyon nagyokat vele csak, hogy Emőke tudjon svenkes fotót csinálni.
Aztán még kétszer elengedtem, hadd menjen, eléggé jól bírta a dolgot, utána sem tikkadt kimondottan ki, még két kört futott, némi Marly általi kergetéssel fűszerezve és gyakorlatilag a fél gyümölcsös csemetéit végig szagolta, hátha van még macskusz.
A többi kutya ez idő alatt jól elvolt, labdáztak a labdamánok. Utána felmásztunk a bála kupacra, ott ölöndültek, csináltunk csoport képet aztán elindultunk vissza. Én speciel fél tízre voltam otthon. Fotókat készítette: Hornyák Emőke

SÜTEMÉNY :D

Zsiráffej

Labda labda labda


Pancsii /By Németh Richárd/

Startgép instrukciók: Hasa alatt, melkasa előtt

Joy mivel mással lenne mint egy labda? /By: Németh Richárd/

Kerültetés nehezített körülmények közt /by Németh Richárd/

S ellovagolnak a naplementében :D /By: Németh Richárd/

Az a fej MI? :D /By Németh Richárd/




Foto by: Emőke Hornyák


Na ez Hunor ízig vérig :D az a fej... Foto by: Emőke Hornyák


Vajon mit lát :P
Száguldás

Enyém a labda :P
Kutyákkal suttogó :D

Bolyhoska2 :D
Bálaparti

Foto by: természetesen mint minden csoportkép Én :D

Kész lett a nagyobb videó projectem is, ami nem lett olyan jó, mint akartam de aranyos, sok benne a Hunor futkosás.


Még egyéb blogba való dolgok: a macskakergetés után sürgősen levágtam a körmeit, mert már nagyon érett és a kergetősdi megijesztett. A fenekén, vagyis az egyik farcsontján van valami horzsolás, vagy nem is tudom, azt is bekentem kéklukáccsal miután lebetadinoztam, szóval mindig van valami ><. A körömvégést szépen tűrte, jutalma egy kis parizer volt.

English sum up soooooon.... Sorry guys, I dont have brain for this now >< Enjoy the pictures and the video.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése