2014. június 25., szerda

Egy szavam nem lehet :)

Sziasztok!
A héten rá is pihentünk egyet a következő időszakra, meg nem is. Körülbelül egyszer gyakoroltam vele a házban egy minimálisat a héten, meg egyszer elvittem sétálni szépen andalogva. Nem tettünk túl hosszú kört de elmondhatom, hogy mentünk egyet.
Egyébként szinte minden nap sikerült vele egy kicsit játszanom, ami nagy előrehaladás, főleg kék foltok tekintetében :) Mindig örülök, ha sikerül egy kis ölöndülésre rávennem, hisz nem éppen az a fajta, aki olyan gyakran teszi ezt meg.
Eleinte úgy indult a szombat, hogy kutyátlan lett, aztán bekutyásodott, de még hogyan. Délelőtt idilli körülmények közt heverészett a két legszőkébb szőke egymás mellett.

Nem mindig ekkora a béke, de van hogy :)
Ebéd után Pusztacsóba a Malacfesztiválra látogattunk ki. Meleg is volt, meg nem is, jöttek is felhők meg nem is. Végül nem szakadt le az eső, legnagyobb szerencsénkre. Három körül jöttek értem. Dió és Diógazdi, Diógazdi akinek van a négy pónija, meg a két hidegvérűje. Dió egy két éves haláli tündéri aranyos bordercollie. Útközben felkaptuk Hunort aki a csomagtartóba utazott, és elindultunk agility edzésre. Kíváncsi voltam, Dió nekem hogy fog működni illetve Huni nem-e sztrájkol be. Amikor odaértünk már a pálya ki volt pakolva, volt egy Labrador, akinek sajnos nem sikerült megjegyeznem a nevét, illetve a gazdája sem nagyon jött oda hozzánk aztán még Laura és a kis köcsög Lola, aki amúgy irtó jó gyors, csak néha bedurcázik. De én ezt teljesen megértem.
Pályabejárás után még nem volt tiszta a pálya, aztán utána sem lett jobb.




A nullások azok, amiket mi személy szerint kihagytunk, olyan egyszerű okból, hogy a palló ugye picire le volt csukva, és bár a múltkor Huni nem ugrált le róla, most igazán béna volt, ezért hanyagoltuk a dolgot két átvezetgetés után, lényeg, hogy nem fél tőle. Alapjáraton a kézváltásokat gyakoroltuk, volt belőle három is. Kettőnél, négy után és hat előtt. Namármost az első tök flottul ment, halálra is gyakoroltuk: miért? Mert a négyes viszont abszolúte NEM. Vagy nem bírtam utolérni a kutyát, vagy ha külön kivettük azt a részt egyszerűen full szőke voltam hozzá. A vége is megyegetett de nem az volt a kritikus pont. Érdekesség, hogy Hunor egész sokáig bírta, sokat is voltunk a pályán. Ő ügyes volt, én csesztem folyton el, de ez megesik.
Dió, mivel ez volt az első agilityje, csak az akadályokkal ismerkedett. Először kajával próbáltam motiválni, de a csomójára jobban ment. Eleinte kikerülte az akadályt, de hamar levágta, hogy nem kéne. Totál jól működött: eresztette a játékot, leült, maradt minden. Szóval azért a munka oroszlán részét a gazdik végezték. Aztán eljutottunk oda, hogy átment két egymás utáni akadályon is. Pontosabban: 2-3-on. Aztán beleraktuk a négyet is csak simán nem variálva. Nekem nem ment, azt folyton kikerülte, vagy későn szóltam vagy csak terelt :D Anett átvette, neki is kerülgette, de mivel ő jobban vágja ezt a fajta "mozgáskultúrát" ezért neki azért persze, hogy sikerült. Nekem ez még magas, Hunor egyenes vonalban fut és slussz :D.
Közben amíg a labicsek volt, párszor az ő pályán levésük közben meglátogatott minket, Hunor nagyon bejött neki, vagy nem tudom ><
Egyébként, hogy ne legyen mindig rásózva valakire, kikötöttük, vagyis az egyik kennelhez akasztottuk a pórázát, és teljesen korrektül tűrte, még a végén kulturált kutya lesz belőle, atyaég.
A végén, miután segítettem bepakolni elengedtem. Hát persze, hogy kilőtt, át egy kidöntött ágon/fán...csak azt láttam h ugrik bele és esik ki belőle. Baja nem lett, meglepődött annyi. Dió valahogy tudta, hogy ők együtt vannak, dúlt a barátság, és utána eredt, Hunor hagyta egy picit, hogy beérje, és futottak egy jót. Lola is megszaglászta, a labicsek is, de csak Dióval volt futkosás.
Összességében, mi nem kaptunk házit, de azért még előveszem kutya nélkül ezt a kombinációt itthon, a kutyára egy szavam nincs KOMOLYAN!

Lola

Súgj a fülembe kedves :D <3

Dió akcióban

Jutiii :3

Ezt azért kapod mert kikötöttél :P



Diónak még itt is Hunoron a szeme ><

Vasárnap délután pedig Zanatra voltunk hivatalosak, a Vasi Állatvédők Egyesületének egy éves szülinapi bulijára. Kicsit kiszámoltuk, 13:50-re estünk be, maikor 14:00-ig lehetett a szépségversenyre és a kutya gazdi vetélkedőkre nevezni. Igen ám, de mi voltunk az EGYETLEN nevezők, amit nagyon sajnáltam, pedig már dúlt bennem a versenyszellem. Végül is beszélgettünk, beleszerettem egy Molly névre hallgató, tündéri, okos, hiperaktív, igazi sportkutyába aki egy foxiagár :D. A lányka GAZDIT KERES!!! nem mi nem hoztuk haza, a józan ész döntött a szív felett, de nagyban kampányolok, hogy egy sportos gazdit találjunk neki, mert remek lenne.

Hunor és mellette az előtérben Molly
Le se tagadhatják a vérüket :D By: Györe Laura

Volt vakvezetős bemutató, aztán végül is felajánlottam, hogy a jelenlevőknek mutatunk pár trükköt. Egyáltalán nem készültem fel rá, kicsit szét voltam esve, fogalmam nem volt, melyik trükköt hagytam ki de a kutya abszolúte jól működött. Kedvenc a bólogatás volt, a nyiha meg a karolás. Utána még beszélgettünk a dog dancingről, az agarakról. Egy pogival pedig elgyakoroltam vele, zene nélkül a kűrünk felturbózott változatát, és jó lesz az jó lesz az, ahhoz képest, hogy Győr óta nem vettem elő neki.

By: Györe Laura

by: Györe Laura

Várja ám várja :D By: Györe Laura

Hunor ismerkedett a macskákkal, akik nem futottak el, hanem ketrecben voltak. Igazi előrelépés, hogy körülbelül fél méterre volt tőlük, és lefektettem, elvontam a figyelmét róluk. Nem sokon múlt, hogy átkattanjon, de nem tette meg.
Aztán mozizott a görényeknél is. Itt már nem láttam, hogy átkattanna, egyszerűen kíváncsi volt és kémlelt.Megkapta közben a simi adagjait, mások is kértek tőle pár trükköt, és aki jól mutatta, az ki is tudta húzni belőle az egyszerűbb fajtát. Csak két kutya nem tetszett neki, de nem hisztizett már rájuk messziről, szóval békében el volt mindenkivel.
Alapvetően jó buli volt, kár, hogy ilyen kevesen jöttek el. Köszönet a képekért Laurának!

Szeretteti magát :D

Picikuszi :3

Görénylesen

By: Györe Laura

Ez mi fej? Úristen xD By: Györe Laura

Egy tujányi Hunor By: Györe Laura

Látjátok hogy vigyorog??? By: Györe Laura

Jövő héten visszatérünk a kűrünk világába, falunapi fellépésmegbeszélés lesz, mert egy héttel előbb lesz, mint számítottam rá, szóval eléggé neccesen vagyunk, de meglesz az talán. Pár kreatív ötletet ki kell még találnom, hogy nyújtsam a fellépést, de vannak ötleteim.
Meg, ha minden igaz, egy két hetes (vagy számunkra több) szünet előtt még a héten megyünk agilityre.

Hy Guys
So thing slowly gettin started around here, but first of all, we had a little rest before it. But no so big, cause I practised a little with Hunor this week, and went on a little lazy walk, but nothing too big. We played a lot and had a good time, but nothing serious.
Firstly, I thought Saturday won't be a "doggy day" but I was wrong. Me and Hunor and Dió and Dió's owner went to an agility training. Dió is a really cute Border collie, I just love him.
This was our third training, Hunor was quite good, but i was really slow. If you scroll up, you can see the course. At the second, fourth and sixth obstacle we had a hand swich. The first one was quite good, but the second one was awfull, I just couldn't do it! /Just once but i don't know how XD/
Dio just learned the jumps. First of all one, an than two, and three. The three version was to much for me with him, even thought Dió worked well with me, I just don't know how to handle a herding bc. But Anett knows, and they did it.
In the end, it was a good training, the dogs played afterwards, Dió liket it, Hunor was really concentrated.
On Sunday, we went to the Állatvédők Vasi Egyesülete birthday party. Unfortunately we were the only outsiders, so there were not a isngle race, cause I couldn't race against myself >< Instead of that, we did al ittle show. Hunor did almost every trick, I just forgot some. He was concentrated and really good, I think i compliment him too much ><. He did not even swiched into a predator when he saw the cats! Thats a reaaaly big thing!
We also met a dog called Molly, who is such a sweetheart! Clever and energetic fox terrier x greyhound. She is two years old, and looking for a forever home! I hope she will find a sporty owner.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése