2013. november 17., vasárnap

Gyakorlás és gyakorlás és gyakorlás ~ meg egy-két séta

Sziasztok :)
Itt a menetrend szerinti blogbejegyzés, ahogy arra számítani lehetett :D.
Bele is vágnék, még pedig azzal, hogy hétfő kedden szerdán gyakoroltunk és gyakoroltunk és gyakoroltunk. Ráálltam elsősorban arra, hogy minden feladatot mutogatás nélkül is végte tudjon hajtani, első sorban ugye egyenlőre úgy, hogy a hátam mögé teszem a kezeim. Zavart, hogy a videóban mindent nagyon nagyon mutatok, ileltve valamelyik dd-s kutya oldalán olvastam, hogy nekik addig nem trükk egy trükk amíg csak szóra meg nem csinálja a kutya. Kicsit rosszabbra számítottam Hunornál mint ami valójában volt. Ugyanis a back uppal együtt szinte mindent megcsinált nem is rosszul. Egyedül a forog illetve pörög nem megy olyan jól a gyakoroltak közül elsőre, egyszer mutatni kellett és akkor már tudta de egy hét alatt is sokat fejlődött. Kicsit rágyúrtam a tipegésre is, bent most jól megy, kiváncsi leszek, milyen lesz ha kiviszem. Továbbá vettünk új trükköket. Végre nem félt agyon, és rá mer állni a vállamra de még mindig csak egyik oldalt, de most már sokszor megcsinálta, ráadásul kushadás szerüséggel is egybe tudom kötni. Aztán ő is felajánlott egy trükköt ami a "vállamra" parancs lesz, ez lényegében az, hogy lehajtja a vállamra a fejét ha kérem tőle, kombiálva a karollal. Ez viszont mind kettő egyhelyben maradós trükk, nem mozgásos, majd ak övetkező az lesz ;) Majd elfelejtettem, hogy az elnézésre is odafigyeltem, azt is többet gyakoroltuk, szóval megvolt az agytorna a héten. A két vállas trükköt néha összekeveri, de már elindult a kettő szétválasztása.
Amúgy bent hawaiozott, szokás szerint hanyatt fekve.




Csütörtöki sétánkon láttunk két őzet úgy 200-300 méterre, Hunor természetesen bezsongott és minden igyekezetem ellenére is csak kb 5 perc mulva tudtam valamelyest lenyugtatni, de magához képest gyorsan visszazökkent az eredeti elmeállapotába XD.
Pénteken elmentünk sétálni egyet, most már az erdő felé ugye annyira nem járkálunk hét közbe, így a "civilizált" felén sétáltunk a hegynek. Jött szembe egy néni valami keverékkel, de persze beálltak az egyik pince elé amíg elmegyünk. Hunor okos volt csak odanézett és jött tovább. Majd jött még egy néni aki meg a következőt mondta: jézus mekkora kutya... jah és ezzel együt természetesen egy vérengző pszihopata állat...mindenestre közömbösítésnek jó volt.
Szombaton cani-cross nap volt. 4 km-ert futottam. Az idő magamhoz képest  nagyon jó, a cani-cross versenyhez kb semmi. Beszélgettem ugyan is Blankával / Huskyblanka/ és felvilágosított az időről, amiktől olyan távol vagyok...de hát legalább van némi célkitűzés. Hunc okos volt, sissegésre előre ment de húzni csak első körben meg a második kör felén húzott. De jól esett, ügyik voltunk. Aztán később naplementekor még kimentem fotózni :3





Most ilyen :D



 Ma azaz vasárnap pedig / minden blogba ezt írom??/ jött a Tamás és: Bütyök, Aranka páros, én Hunorral és Dia Marleyval. Hunor végre felismert egy kutyát messziről, tapsi tapsi sasszem kapitány. Marleyval most, hogy hosszabb pórázon volt játszott is egy kicsit te többnyire Bütyök ölte Marleyt vagy fordítva. Bütty egyébént most vitamint meg gyulladás csökkentőket kap mert csonthártya gyulladása van, kicsit a végére besántitott de amúgy jól volt, talán már meggyógyul a csünt. Hatalmas arc nagyon szeretem még mindig :D Marley hozta a makacs formáját, nincs vele könnyü dolga Diának de fejlődgetnek alkalomról-alkalomra apró lépésekben. Egyébként bazi okos még mindig :D jah és egy TANK engem is majdnem elütött és még én hiszem azt hogy az én kutyám játszik durván...aha...
Láttunk egy őzet is az erdőbe meg egy nyulat, és most jön ám a meglepetés! Hunor csak nézte őket *-* befeszült de nem volt hiszti és rángatás. Arra gondoltam, hogy talán felmérte, hogy ott nem tudná őket elkapni. De egy álom volt, kapott is nagy dicsit. Mentünk vagy hét-hét és fél km-t fél kettőtől fél négyig sétáltunk. A kutyák remélhetőleg kidőltek, mert én eléggé, Hunornak egy kis szigorítás lesz....viszem hámmal de teszek rá nyakörvet és ha már nagyon huzkod egy picit megnevelem mert hámmal elég nehéz, nem lehetetlen de kell az ak is nyakörv ő nagyságának.

<3

Bütyööök xD

Marley boldog :D

Ütközééés :D

Aranka vigyorod
Marley passing by XD

Gyilok

Az a fül az mi???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése