2013. november 10., vasárnap

Hunor, Marley és Borka

Sziasztok :)
Ez a hét sem telt el túl eseménytelenül, bár az óraátállíttás most már meglátszott a napirendünkön. Többnyire sötétben érek haza, és a sétáink aránya csökkent, ezzel ellentétben a gyakorlásaink száma nőtt, hogy úgy fejezzem ki magam.
A héten nagyon belelendültünk a téli suliba, ami nálunk ugye azt jelenti, hogy télen tanuljuk a trükkjeink 70%-át de lehet, hogy van több is, nyáron csak gyakorolgatunk, sétálunk meg ilyenek, mint azt láthattátok. Sok új trükk öteletem van, és Hunor is előhozakodik néha újakkal.
Első sorban rádolgoztunk a "nézz el"re illetve elkezdtük azt, hogy a vállamra álljon amikor térdelek. Szerencsére eljutottunk addig, hogy nem félt agyon, és egyik vállamra már kétszer mind a két lábával ránehezedett, de ezt itt be is fejeztem. Továbbá felajánlott egy trükköt, amit aztán leklikkeltem: mögöttem áll és a vállamra hajtja a fejét. Nagyon édes, sok értelme nincs, de mondom, ha már szeretné.
Aztán tervben van a "nézz el" ellentéte, a menj mögém /a fent említett két dolog miatt/ zipzár lehúzás /pulcsi levételt kiegészítendő/ meg még alakul mit tudunk megcsinálni.
Facebookon a dd-s csoportba betettek egy videót, egy trükköset és a kutya majdnem mindent csak szóra megcsinált, ezért vérszemet kapva én is kipróbáltam, s Hunor meglepően jól vizsgázott. A Back up volt a legmeglepőbb, mennyire ment neki mutatás nélkül csak úgy, hogy forogtam. De még van mit csiszolni ezen, mindenestre pozitív volt nagyon. Ügyi volt és okos.
Továbbá, mivel nagyon csúnya már a fogkőtől a foga, netes tanácsra elkezdtem otthon lekapirgálni. Igen tudom most páran megdobálnának, de ak utyának nem lesz semmi baja és nem sértek fel vele semmit, ellemben kicsit segítek a helyzeten amíg nem tudunk fogkőleszedésre elmenni vagy valami más megoldást nem találunk. A lényeg, hogy valaemnnyire elindultunk az úton de csak kis lépésekben haladunk, viszont Hunor álomszépen hagyja, hogy csesztessem a fogát, ami meglepő, mert nem szereti, de bizonyos időközönként kap jutalomfalatot. Mindenesetre valami megoldás kell de gyorsan...
Ami pedig a héten a sétáinkat illeti: csütörtök péntek 3,33-3,75 km futásnak tettem ki magunkat, Hunor sokat húzott, én is meglepően jól bírtam, de ami meglepő volt, hogy a statisztika szerint jobban mentünk mint biciklivel. Ergo vagy tényleg nem túl jó a biciklim, vagy bátortalan vagyok, vagy csak nanyi, hogy ugye azt mostanában nem húzta a Hunor.
Szombaton egész nap esett az eső, nem tudtunk sétálni menni, de gyakorlás no meg unalom az volt bőven, Hunor megint hanyatt helyezte kényelembe magát.





Ma azaz vasárnap pedig végre összejött a séta. Egyik csoportársam jött és a barátja Borka nevü 1 éves berni pásztorukkal, aki egy tünemény, és jött Dia is Marleyval akit talán múltkor már említettem, ő a szuka labi és német vizsu keverék. Most tüzelt a csöppöm, de nem hogy Hunor udvarolt volna neki Marley teljesen rá volt kattanva Huncra. Folyton játszott volna vele, Borkával száguldoztak jobbra-ballra, pocsojában hetrengtek, Huncal is játszottak csak ő pórázon volt így annyira nem volt szerencsés. Kicsit kaotikus volt néha, Hunc nem a kultúrált énjét vette elő, de a kör végeztével szépen figyelt rám. Borkáék elmentek, én elkisértem Diáékat a másik faluig. Rengeteget fejlődtek Marleyval de messze még a vége, mert a kisaszsony nagyon makacs viszont nagyon okos is, hamar esnek le neki a dolgok. Huncot pedig imádta továbbra is csak a férfiú nem foglalkozott vele, amiért meg nagy dicséret jár a Hunornak is, még ha amúgy picit hülye is volt.
Végül pedig: szalmazsák megtöltve anyukám által, Hunor házába berakva, agárgyerek pedig el is foglalta, nem kellett neki kétszer mondani :D
"Te nem jössz fürödni?"


Sáros Marley

Marley még nem tud maradni, ezért nehéz a csoportkép :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése