2012. július 4., szerda

paradise

Halihó.
Elvileg adós vagyok egy vasárnapi illetve hétfői bloggal. Egyetlen egy szóval tudnám jellemezni: meleg. Kilenc körül mentem mind a két nap sétálni, akkor is még meleg volt, de elviselhetőbb mértékben. Napközben kannából locsoltam a kutyákat, amit a Hunor nagyon nem szeretett, de muszáj volt. A séták szokványosak voltak, annyi különbséggel, hogy hámba mentünk, dupla pórázzal és jó sok árok kutatás illetve szimatolás volt. Sokkal jobban sétál az optimális pórázhosszúságon, hámmal mint úgy egyébként. No az sem mellékes, hogy nem látszik, de figyel. Hátulról, ha adok valami instrukciót akkor azt megcsinálja. Bevár, lemegy az útpadkára...stb. gyakorolni útközben csináltattam vele pár trükköt. nem vittük túlzásba, gondolkodok, hogy mi legyen a kövi, meg picit gyakorolni kéne a hátrafelé tipegést mert akkor csinálja csak meg, ha olyan a kedve.
Lőttem pár fotót majd szép lassan bejegyzésekbe beteszegetek párat. Most háttérbe olvadtunk. :)
Ami a címet illeti: hétfői séta előtt rengeteget hallgattam a Coldplay - Paradise című számát és végig az úton ezzel idegesítettem a kutyát :D Jókedvű séta volt.
Péntek-Szombati Díjlovagló versenyes képek megtalálhatók a facebookon: www.facebook.hu/DreamySilverProduction

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése