2012. július 10., kedd

Hétvégére várva

Máma nem tudok igazából semmi újjal szolgálni. A héten Hunor boldogítom, ugyanis itthon vagyok. Térkövezni fognak elöl, ezért egy picit lekorlátozódott az ebzetek mozgástere de csak egy keveset.
Tegnap kivittem a füves placcra, lévén, hogy jött a vihar elég jól lehűlt a levegő és megfuttattam. Nagyon jól ment, kétszer fel, egyszer le, egyszer le kanyarodással. Mindent beleadott szóval jól ment. A gyakorlás is teljesen jó volt, mindent megcsinált, sétakor még a hindot is a fa repülőnél. A séta nem lett túl nagy, mert féltem, hogy elkap minket a zuhé. De aztán utána még odaadtam neki a jutfalos labdáját, szórakozzon vele egyet, meg a fogtisztító lapocskáját. Egyébként tényleg látványos a fogai tisztulása, még nem tökéletes, de halad affelé.
Ami a címet illeti: Várjuk a hétvégi Szombathelyi CACIB-ot, mert mint nézők kiruccanunk, és jön pár ismerősünk is :D

4 megjegyzés:

  1. Voltunk ma Fresiben, találtunk is 1600 Ft-ért ilyen lapocskát. Anya azt mondta, hogy egyenlőre várjunk, mosogassam a fogát meg kap majd lapockát, aztán ha esetleg le lesz árazva... :/ Egyszóval majd ha lesz fizetésem, abból megvehetem.
    Szombathelyre meg nem tudok menni... pedig már május óta készültem, hogy megyek, ismerős collie tenyésztővel is beszéltük, hogy megnézem őket, de ááá... apa megy Öböl-átúszásra, én meg kellek itthonra az állatokra figyelni :/

    VálaszTörlés
  2. Jaj de kár pedig úgy vártam, hoyg találkozzunk := Hát majd akkor legközelebb :/ A lapocskát meg nem tudom, leárazzák-e de egy fél hónapra leég én azért nem drágállottam. Hát majd akkor kipróbálod én csak ajánlani tudom :D

    VálaszTörlés
  3. Sajnos én sem tudok menni...:( Apáék nem érnek rá, meg a távolság is... aztán választhattam, hogy vagy Szombathely, vagy Kaposvár Vadászkutya, és inkább Kaposvár, mert ott sokkal több ismerős kint lesz. No majd legközelebb találkozunk:)

    VálaszTörlés
  4. Jellemző... ide sose ér ide sneki...mindenkitől meszse vagyunk -.- Hát pehh azért nagy kár

    VálaszTörlés