2012. július 18., szerda

Coursing video

Nos üdv mindenkinek.Tegnap hazamentem és lementünk sétálni Hunor ebzedékkel a faluba és vissza. Nagyon örül Arankának és kivételesen nem kellett állandóan szemmel tartani, hogy merre megy és ott micsinál. Mászkált egyszerűen.
Hazafelé háromszor is találkoztunk macskával és felőle csinálhatok bármit ő csak hisztizik XD. De ilyen ez az én "kis" makacs jószágom. Otthon egy fadarabbal játszottunk, mert hál' az égnek rájött a játszós ötperc. Leültem a kőre,felhúztam a lábam és alá tettem a botot. Elszórakoztattam egy darabig, hol egyik oldalról próbálta megkaparintani, hol másikról. Szóval elvoltunk XD. 
Egyébként más nem nagyon történt. A vasárnapi CACIB-ra menés lemaradt az esőre való tekintettel :/
Végül: Elhoztam a kicsit sem hazsnálható de hát jól van videót a vadásznapi corusingról. Anyukám kamerázott, és nem látta mit, mert belesütött a nap a fényképező képernyőjébe és azt sem tudta mikor forog,  és mikor nem. Szóval sok utó zoomolás és borzalmas minőség melett, de itt van. 
A végébe még beletettem azt, ahogy behúzom a műnyufival miszter "elborult az agyam és a műnyulat akarom, ezért nem megyek oda hozzád" -ot


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése