2012. május 3., csütörtök

Nem vizi kutya

Telsó képek, csak dokumentáció szinten
Radarfül és torpedófej
Halihó
Egy gyors bejegyzés erejéig léptem fel vala ma.
Első mesélni valóm, hogy kedden elruccantunk a víztározóhoz. Naaaagyon meleg volt de ennek ellenére egy-két ember lézengett. Találkoztunk pár kuytával, sjanso Hunor nem ésáltt szépen melettem, feléjük ugrott, de egy hang nem jött k ia torkán és egyből lenyugodott. Fajaa. lesz ez még jobb is de okéka.
Aztán amikor olyan részhez értünk, beleimádkoztam a vízbe. Olyan finyna...de olyan. Viszont amikor rájött, hogy jaj de jó ez hűsít. Akkor már annyira nem volt imádkozsdi. Nyúlt a mellső mancsával a kishalak felé. De egyértlemüen nem vizbe termett :D
Tegnap elvittem hosszúval, és történt egy kis baleset, minekokán a póráz elégette a kezem. Kutymó jól van én is pár napon belül rendbejövök. ha eltűnnek a vízhólyagok és a horzsolások a jobb kezemről.
De minden rossz napban van valami jó, legalább is rmeélhetőleg, mindenesetre a tegnapiban volt. Viusszaírtak ak uytaiskolától. VAN kezdő agility vééééégre!!!!!!! Első alkalom ingyenes, kipróbálás szintü. Remélhetőleg, jövő hétvégén megyünk is :D
Gyakorlásnál pedig....jól vagyunk megvagyunk. Ma nem volt olyan nagy meleg, érdemlegessebben tudtam vele foglalkozni. A ztipegés fejlődött és midnen más naaagyon flotul megy. Jóformában van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése