2012. április 29., vasárnap

A hét

Hát jó régen írtam bejegyzsét, de igazából a szokásos dolgok történtek velünk többnyire. A lehető legtöbbféleképpen voltunk séátlni. Hétfőn futni mentem vele, ami nekem is és neki is nagyon jól esett úgy érzem. Ügyin futott velem, de még véletlenül sem húzott a hámban, aminek egy pöppet örültem volna néha XD.
Voltunk hosszúpórázzal is, az abnormális agárgyerek pedig nemhogy a nagy nyílt placc felé venné az irányt....ááá....neki a dzsindzsába kell bemennie midnen egyes csapán, hogy aztán bogozhassam ki ha nem ott jön vissza ahol bement. Szóval mozgalmas votl ez is.
Voltunk rendes pórázzal is, ami a zsokásos volt, de hámmal vittem mert....úgy sokszor sokkal jobb. Lassabban megy, és jobban figyel rám, legutóbbi tapasztalataim szerint.
Ami a gyakorlást illeti a füvesen annyira jól megy a menet közben fektetés hogy húúúú. Volt, hogy ment tőlem úgy egy méterre de mellettem és megszólalok hogy felszik. Teljesen nem látszott rajta, hoyg figyel, de amint kimondtam lefeküdt. Ígyhát  füvesen, már a behívás közben fektetést vesszük. Máshol még egy kicsit nyomatékosabbnak kell lennem. De ha egyhelyen megy, akkor máshol is fog. A hátrafelé tipegésnél még mindig kettőél tartunk, mert néha csal, de engem nem zavar, hogy lassabban haladunk. Egyébként minden trükk flottul megy ahogy kell neki. Az állva pacsit lassan tovább fejleszsük spanyol lépésre csak néha türelmetlenül emelgeti a lábait és még csiszolni kell. A hátső lábemelés még mindig csak tárgyál megy...talán egyszer elmehetünk onnan. Majd rágyúrok.
Ennyi lenne a mostani. Telós képeim vannak, de keresnem kell eg kábelt amivel feltötlhetem, Hunor újabb fülállását. Jah igen, a másik blogomra már kitettem, itt van a ofgatos vidi amin dolgoztam. Talán titeket is érdekel, hátha még valaki nem látta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése