2012. május 30., szerda

Végre

Van új futós kép. Ittbent ossem, kint pedig nagyon nehezen tudom lekapni Hunor futkozás közben mert azért figyelni kell de vége sikerült, elég gyér mennyiség de több mint a semmi.
Régen írtam, nem volt ihletem. Szombaton találkoztunk egy hamvas whippivel akinek a gazdája telejsne meg votl lepődve, hogy idejönnek hozzánk a hegyre és összefutnak egy agárral. Sőt meglepődve és teljesen örömmel fogadtam, hoyg ismerte a blogom ilyen még nem volt *.* Jól kijöttek egymással bár a legelején kissé mind a ketten vehemensek voltak. A whippinek nagyon bejött a Hunor. XD
Hétfőn egy kis tacsival találkoztunk aki nem mert odajönni, aztán felvették ölbe de beszélgettünk velük és Hunort egy idő után nem érdekelte. Jah igen, szombaton még letámadta egy foxi szerüség O.o Hunor csakn ézett h mi történt. Előről ráugrott aztán ment simán a szaglászás de azért én is meglepődtem. Miért van elengedve, ha nem megy szóra vissza? Mind1. Szóval találkozunk kivételesen pár kuttyal.
A labdáját imádja, nagyon aranyosan tolja az orrával és piszkálja al ábával, sokáig le lehet foglalni az agyát teljesen. Ezek után csak ajánlani tudom ezt a játékot.
Amúgy sétálgatunk, tanulgatunk. A tipegés nagyon megy már kint is. Más új nem nagyon van.
















0 láb a talajon *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése