2012. május 24., csütörtök

Hunor 2 éves

A labda azért rószaszín mert ez feltűnőbb
mint a kék vagy a zöld :D
Sziasztooook! MA azaz 24.-én Hunor betöltötte a második életévét. Milyen nagy lett *.*
Régen nem gondoltam volna, hogy ekkora lesz és csak nőtt és nőtt. Most csodazsépen néz ki, csillog a szőre és néha kicsit hiperaktív.
Tegnap jól megfuttattam a placcunkon egy feketeerdei sonkás vajas szenyával :D Aztán egy óra alatt lenyomtunk 6km-t. Találkoztunk egy tacsival, de nem volt zűr, nem is ugrált vagy ugatott vagy iylenek. Szép kis menetelés volt.
Ma a frizbibe kapott három csirkemellsonkát meg sajtot. Ajándéka pedig az agility lesz! Igen igen hamarosan megyünk az első edzésünkre :D Illetve egy labda, amiből ha görgeti kijön a táp. Kicsit meleg volt hozzá de nagyon aranyosan bökködte és szeretni fogja :)
Csak hogy egy kis statisztikát írjak:
76.5 marmagas
34 trükköt tud
Ebből kb. 30 tényleg trükk a többi kiegészítés
Volt egy gyomorhurutja, egyszer megvágta a fejét, egyszer megevett egy gumikesztyűt, eltörött a hátsó lábujja / ennél nagyobb baj ne legyen/
94 pontos alapfokú engedelmességi vizsgánk van
2-szer jutottunk el coursingre eddig.
A kis szélhámos gey igazi mókamester a maga agaras módján :) Ezért is imádjuk. És a füleiért :D

5 megjegyzés:

  1. Szia mirza! Már jó ideje nyomon követem a blogodat és Hunor életét. Hunor elképesztően szép kutyus, büszke lehetsz rá! Most pedig szeretnék neki boldog születésnapot kívánni!

    VálaszTörlés
  2. Hello :)
    Nagyon örülök, hoyg követed a blogom, de tényleg :D
    Hunor köszöni és én is a dícséretet és a felköszöntést. Büszke is vagyok az én kis géniuszomra :)

    VálaszTörlés
  3. Én is olvasom, már régóta, csak nem szólok hozzá. Boldog szülinapot! Jó kis agár!

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon örülök h van aki követ. Remélem a hülyülésen kìvül hasznos is tudok lenni

    VálaszTörlés