2012. május 5., szombat

Játék a nem játékossal

Pic of the day :D
Sziasztok :)
Hunorral a kapcsolatunk az utóbbi napokban nagyon jó. Úgy bujik és én úgy szeretem de tényleg :D Mindenével eggyütt. Igen szeretetroham lépett fel nálam. De megtanított arra, hogy midnent meg tudok oldani a saját módomon, nem közvetlenül kell követnem azt, amit látok, olvasok. Ha valakivel, vele aztán átformáltunk többek közt pár trükköt :D.Kedves, aranyos...amíg nem agár....amint agár....vad, fékezhetetlen. Hát fiam...egy több ezer éve benned szunnyadó ösztönnel nehéz felvenni a versenyt. De ő így egész. Igen, tudom, ezt már elregéltem párszor. De néha eljutok arra a pontra, hogy nekem nem való agár. Lehet, hogy nem is vagyok a legjobb számára....ritkán tudom futni vinni és a séták is lehetnének hosszabbak. De aztán rájövök, hogy ő ezt nem hánytorgatja fel, ő alkalmazkodik, örül, és imád tanulni. Szóval annyira rossz nem lehet. Mint mindnekinél, nálunk is vannak mély pontok és szárnyalások. Ő egyszerre tud komoly, vicces, érdeklődő, lusta, vad, gyors, bujós, kedves és még sorolhatnám mi, lenni.
Amint a címben említettem, végre megtaláltam a módját a játéknak vele. Egyik nap yt-t böngésztem, azon bellül Pam csatornáját / Pam kutyaiskolát vezet San diegoban/ érdemes rákeresni / Pam's dog school/. Nagyon hasznos tippeket tud adni, mind dog dancingeseknek, mind agilityseknek mind pedig a hétköznapi életre hasznos tippekkel látja el az embert. Ez is egy ilyen videó volt, a legidősebb bc-jával, aki kajával motiválható. De, hoyg ez az ötlet eddig nem jutott eszembe..... lényegében nagyobb jutalomfalattal / nálunk sajt/ csinálod azt amit egyébként egy labdával csinálnál. Dobod, futsz amíg megeszi, húzod elötte, hívod, eléd dobod. Pörög, fut, fékez, fordul. Jó kapcsolatépítés, remek szórakozás, kontroll és koordinációjavító szerény véleményem szerint. Nagyon élvezi.
Sétálni is voltunk...le sem tagadhatná, hogy egy terrier a tanára: talált egy lukat, elkezdte ásni, aztán harapni a földre ami egyébként Totóka szokása :D Terrieragár XD
Egyébként, hoztam képeke, mint feltünt. Már régen volt kedvem fotózni, nem akarok mindig ugyanolyan képeket hozni, de Hunorról még a portrék is állandóan másak :D Vicces, mosolyt csal az ember arcára, produkálja magát. Hunor az Hunor mindent egybevetve. Így tökéletes ahogy van, így szeretjük...szeretem. Furcsa lehet az emberek többségének, már maga a blog gondolata is...hisz CSAK egy kutyáról írom. Sok ember, egyszerüen nem tudja elfogadni, hogy én ennyire szeretem a lovakat, a kutyákat, a kutyáMAT. De ők nem tudják milyen is ez. A blog azért van, hogy leírjam az élményeinket, tapasztalatainkat, megosszam a boldog és szomorú pillanatokat...mint aféle blogban. Egy normál bloggal elentétben egy olyan lényről szól, aki nem ver át, nem hazudik és melletted áll, mégha mindenki el is fordulna. Vannak barátaim, van a kutyámon kívül is életem. De ő egy nagy helyet foglal el a szívemben. Nem várom, hogy megértsék az emberek. Csak fogadják el...mert én is elfogadom őket.

Fejek :D











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése