2012. április 14., szombat

FURminator

Halihó, jó rég írtam blogot de mentségemre legyen, hoyg nem túl sok minden történt velünk. Vártam, hoyg egy rövidebb blogra összegyűljön a mesélnivaló.
Első dolog, hogy szinte senki nem vette észre hogy lecseréltem a fejlécet XD. Sebaj. nem a legjobb alkotásom, teljesen máshogy képzeltem el de ez lett belőle, majd valamikor lesz új, talán.
Második hírem, hogy a tegnapi napon megrendeltem a FURminátorunkat. Tegnap elött a Fressibe az ottani kutyán (Vadász) megmutatták milyen akcióban. Egy csomó fórumosnak már tök rég óta van, de nem tartottam szükségesnek. Totó benti kuyta lévén azonban végig vereti a házat suóval beszerzünk egy ilyet, hisz csak egyszer kell megvenni. Szerdán várható az érkezése.
A múlt hétvégén kissé kuyta elhanyagolódás volt és lómán pillanataim éltem ki. Vasárnap gyöngyörsfalusi fogathajtó verseny volt, póniztunk. Kivittünk kettőt a fogatba és egy 3.-on pedig gyerekeket lovagoltattunk. Nagyon élvezték, bár lovagoltatós póni már nagyon unta a végére. Sokat videóztam, mert fotózáshoz nem volt jó a fény, majd ha összevágtam hozom egyk is off keretében. Hétfőn Bozsokon volt díjugri. Láttunk egy olyan jópofa parson keveréket hogy húúúú. Fűszállat dobtak neki, és szaltózott a levegőben, nagyon szép izmos volt. A versenyen készült fotó / a gagyibb fajtából mert a legtöbb elmosódott/ és video. Sok videó ötletem van és végre van saját anyag.
Off ezennel vége.
Ugyanakkor a héten tartottam egy csak gyakorlós napot Huncinál. Elkezdtünk ráállni a hátrafelé tipegésre és nagyon hamar leesett neki hogy mit akarok. Büszke voltam rá, egyet már magától aznap tolatott hátra.
Másik napokon séta volt, gyakorlással együtt. A füves placcunkon mindig sikerült egy picit kiengednie a gőzt párszór meglódítottam felfelé. Mindig szépen visszajött, némi reakcióidő után. Valamit egyszer nagyon figyelt, de aztán kikattant a transzból.
Csütörtöki gyakorlásunk álomba illő volt. A menet közben fektetés a füvesen egy kis gőzkiengedés után naaagyon ment. Gyakorlatilag sima kézjelre egyből. Alig hittem a szememnek. A megállítás is húúú. A tipegésnél egy picit csalt de már megvan a kézjel és elkezdtük azt, hoyg többet menjen hátra. nagyon aranyosan figyel és ez a trükk is úgy tűnik elnyerte a tetszését.
A kilátó alatt a játék repülő szárnyára leültem, Hunci állt. Simogattam ő nekem dőlt én meg neki és tiszta idill volt.
Egyszer láttunk macskát. Hiszti persze megvolt, de alkalmaztam a módszereket. Első lépés eltakarom a szemét addig, amíg a macska el nem tűnik. Második lépés leültetem, aztán lefektetem. Megint lefektetem mert felül és még harmadjára is. Aztán maradba hagyom addig amig normálisan nem vesi a levegőt. Voilá rekord idő alatti nyugi és még én jutalmazom érte mert a marad nem bünti, hanem feladat.
Egyébként valószínűleg leesett neki a tantusz, vagy csak bemagyarázom magamnak, hogy, ha szépen csinálja a trükköket gyakorláskor akkor sétakor több ideig hagyom szaglászni és ilyenek. Nem mondom, hoyg ő irányít de megvárom amíg az adott fűcsomót telejsen szagelemzi.
hamarosan nyílik a repce, olyan képek várhatók. Most nem hoztam, mert lusta voltam fényképezőt vinni magammal.
Egyébként azon agyaltam, hogy amikor Hunornak esetleg van egy ilyen macskás bekattanása, biztos azt gondolják az emberek milyen neveletlen, vagy azt, hogy ÉN nem birok vele. Pedig az ilyen helyzeteket egyre higgadtabban ugyanakkor határozottan kezelem. Nem arról van szó, hogy nem fogadom el azt ami ő. Csupán arról, hogy nem szállok utánna mint a győzelmi zászló. Teljesen jól van, hogy ő ennyire zsákmányos, ezzel eggyüt azonban ne próbáljon pórázon vadászni.
Többször kpatam már meg hogy: hááát miért sétáltatom, elránt. Egy mozgó falevélre is rámegy 6 ami egyébként nem igaz csak ha olyan heppje van/ Lehet hogy biciklin elránt de gyalog nem igazán. Kiismertem már annyira, hogy tudjam mikor kell jobb talajfogás. Egyébként meg szépen sétél, a póráz ugyan nem lóg de nem is húz, ő mindig is így sétált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése