2012. április 20., péntek

Repcében

Halihó!
Hát úgy tűnik rendszeresedik ez a pénteki vagyis hétvégi bloggolás de szerintem így még talán jobb is. Első hírem, hogy megjött a FURminatorunk. Ginán egyből ki is pórbáltam a mai napon, és a kuyta fele akkora lett. Kiváncsi leszek az otthoniakról mennyi jön le, a Bundiról majd csinálok elötte utánna képet, talán nála majd látni lehet XD. A Gináról elfelejtettem pedig az lett volna a legjobb
Második érdekesség, hogy előkerültek a bogarak, amivel eggyütt megkezdődött a vadász szezon a Bundinak. :D Tegnap el is ejtett egy dongót. Nem csiípik meg, és érdekesen "játszik velük" nem eszi meg de hát kész röhej nézni. Mint tavaj az "egy bogás élete" videóban.
Harmadik dolog, hogy van egy új kutyás sorssegy amivel egy álaltmentő egyesületet lehet támogatni. nagyon aranyos képek vannak rajtuk, én ugyan még egyszer sem nyertem / a kettőből/ amit eddig vettünk, de nem rossz a kezdeményezés szerintem :)
Képzeljétek, a fülembe jutott, hogy valaki ah átam mögött leállatkínzózott, Hát az illető nagyon nagy fogalomzavarban szenvedhet. De már csak röhögök rajta, hisz ti is tudjátok, mennyi midnent megteszek az ebért. Mégha lenen olyan ember aki biztos több mozgást tudna neki biztosítani, azért nem gondolom, hogy olyan nagyon boldogtalan lehet a vigyori
A héten betartottuk a két séta két tanulósnap szabályát. Hétfőn tanulás volt, kedden séta, szerdán tanulás és csütörtökön séta. A tipegéssel nem haladtunk előre de sétán elég oskszor nézett hátra, hoyg ott vagyok-e és ezt fejlődésnek gondolom. Persze, minden egyes hátratekintésnél meg lett dicsérve alaposan. A füvesen megy egyedül normálisan a menet közben fektetés, nem tudom miért pont ott :D
tegnap amikor sétáltunk el volt engedve a szomszéd kutyája, a marci egy kis foxi mixecske. Eleinte arra gondoltam, nehoyg balhé legyen, a marci gazdija is, de nagyon szépen összeszagoltak, Hunor ezerrel csóvált, utánan pedig midnen hiszti nélkül tudtunk tovább menni, és amikor megint lementünk mellettük akkor sem volt semmi. Szóval örültem a fejemnek.
Volt a héten őzikével is randi, kissé nagyon a szívbajt hozta rám az állatka, Hunor pedig aznap már másodszorra. Főleg először, maikor szépen nyugiban megyek, ő szaglászik elöttem egyszer csak eltűnik a kezemmel eggyütt. :D Valamit láthatott vagy haluzott de úgy ugrik olyankor mint a róka a hóba.
Néha éjjel elkezd ugatni, ez a nyári jó szokása van. 1000% hoyg nem a smemit de elég nehéz a "szirénát" leállítani. Mostanában mondjuk elég kint felkapcsolni a villanyt és bemegy a helyére, de nem kellemes éjjel rá ébredni.
Azt hiszem ennyit akartam regélni most.
Tegnap volt repcés photo shoot. Hú micsoda  profin hangzik. Hunor nagyon fotogén volt, úgy fordítotat a fejét, úgy állt ahoyg meghagytam neki. le a kalappal elötte. Tényleg kitett magáért. A szagolgatós képről nem is beszélve. Amihez azt fűzném, hogy a éfl hegyet végigszaglászta, főleg az orgonákat :D






























Ilyen fotókon mindig direkt behúzza a hasát :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése