2014. október 15., szerda

Csak eseménydúsan

Sziasztok!
A múlt hét megint nem volt eseménytelen - végül is mikor volt mostanában eseménytelenség? :D - de persze azért egy részét kihagytam volna megint...
Kezdeném az elejéről kivételesen talán sorrendben ><.
Hétfőn úgy döntöttem, hogy a mellettünk lévő borsó földön videózunk naplementében és gyakorolunk is egyet. Kicsit távolabbról irányított forog és pörög volt meg tolatás főleg. Némileg átvettünk egy követést a kűrnél kajával és kaja nélkül is, és végre nem futott el. Mondjuk rájöttem, hogy lehet vele legyegyszerűbben kivitelezni: kézérintés. Ezzel van valami előtte és nem fut túl, fent tudom a figyelmét kellőképpen tartani.




Kedden egy közepes sétát tettünk - igen most aztán jól megaszondtam milyen hosszút - lényeg h picit valami bántotta a gyomrát: sok füvet evett és egy picit gázosodott. Ugyan nem tetszett, főleg a vasárnapi hasmenés után de úgy voltam vele, hogy másnapra meglátjuk.
Végül is szerdán nem volt baja, sétáltunk egy erdőset Marleyékkal, annyi volt, hogy sok füvet evett, legalább is többet mint szokott mostanában. Ügyes volt amikor fotózgattam, még úgy is hogy közben néha Marley járt rajta keresztül.



Fülállás rulez a többi képen is :D




Szuperhold nézőben :D

Csütörtökön lusta voltam, de cserébe kaját rejtettem a tehéngumis játékba és azzal szórakozott, Egyetlen egyszer odahozta nekem, amúgy meg vagy bambán bámult rám, vagy eldöntötte, hogy majd ő a segítségem nélkül kiszedi. Kedves és legfőképp önálló döntés: tipikus agár.


Index ><




Pénteken aztán csőstül jött a baj. Úgy volt, hogy jönnek Marcsiék gyakorolni, de reggel telefonált anyum, hogy hát nem igazán a szokásához híven vett a kutya. Nem tulajdonítottam akkor neki nagy jelentőséget, futkosott és ugatgált kint, de azért megnéztem. Remegett és fel volt puffadva mint egy lufi, hasgörcsei voltak. Zsups nospát neki meg jártatás. 40 percen keresztül sétáltam vele fel alá, hátha javulni fog. Hát fű ment be más viszont nem volt. Eléggé meg voltam ijedve, telefonálgattam akinek lehetett és végül Marcsi bevitt a kórházba minket. Nem voltak sokan előttünk de azért vártunk eléggé hosszú ideig. Hunor közben kínlódott. Nem gyomorcsavar volt hála az égnek, mondjuk elvileg akkor be sem értünk volna. A doki szerint bélgyulladás, és az előző esti reszelt alma amit kapott szerintem megállt a gyomrában és gázt képzett. Kapott két szurit, megmérték a lázát, megtapizták.
Szombat vasárnap még vissza kellett mennünk.
Hazafelé felvettük Amyt és Erzsikét meg Kacsát. Hunort itthon kiraktam az udvarra, és néztem, hogy a többiek hogy haladnak. Kacsáéknak segítettem egy-két rávezetéssel, Amy ügyeskedett.
Hunor agonizált, kicsit nehezen hagytam ott suliba menet, de mire hazaértem valamivel jobban volt, vacsit már jobban evett és reggelit is.








Szombaton doki előtt elvittem sétálni egy rövid körre, de nem volt hasmenése, pedig a doki eléggé mondta h jaj hát hígnak tűnik a széklete / belenyúlt hátulról/ viszont egyáltalán nem volt az, másnapra a puffadás is lement. A kórházba megint leéltük a fél életünket, Hunor kinézett magának egy a fejénél is nagyobb gumi csikóhalat ami sípolt, de őt nem a síp érdekelte, hanem ha fújtatott (???)
Másik doki volt, akitől megkérdeztük, hogy ugyan már milyen injekciót kapott a kutya előző nap, mert azt elfelejtették közölni: antibiotikum és szteroid.... SZTEROID??? komolyan mondom zihher, ha tudom nem engedem beadni. A dokinak sem tetszett, ő mondta, hogy nem azt ad, hanem bélmozgás serkentőt...hát nem sokkal logikusabb? Ahh mind1. Kaptunk három csomi denta-stick-et az ebzeteknek és rövidke beszélgetés után távoztunk.


A kunyizás...az megy

Bundi off leash :D





Vasárnap szintén elmentem doki előtt vele egy sétára, dokinál megint fél életünk leéltük, és a pénteki volt. Hagytuk a szteroid kérdést, beadta és távoztunk. Nem szeretnék nyilatkozni a végösszegről, de jó lesz, ha Hunor végre talál magának egy aranybányát, ne mintha amúgy nem rá ment volna amúgy is a pénz, csak nem ilyen formában gondoltam.
Aztán jött a hívás hazaérkezés után Emőkétől, hogy akkor jönnének egy sétára. Először nem igazán rajongtam az ötletért, de lévén hogy vészesen közeledik a tél, addig kell menni, amíg jó idő van és nem fagy a föld. Tehát jött Emőke és Joy és Krisztián: Füles, Sári és Kála társaságában. Elmentünk a gyümölcsösbe ahol némi fotózás után mindenki eléggé pünnyedt volt: ki-ki ásatásokat végzett, Hunor csak kocogott jobbra-ballra, magától odajött lejelentkezni O.o.
Sári persze hiperaktív volt. Miután összeszedtük a létező összes ökörnyálat némi séta keretében a naplementében, egészen extra sötétedésig beszélgettünk. Találkoztunk Belizárral a roti kölyökkel is. Joy bunkó volt, Hunort nagy ívben nem érdekelte, hogy ott piszkálja szerencsétlen, hogy játszanak ><.










Huni fotózni tanul Emőkétől :D







Szóval összességében jó volt. Hunor már teljesen jól volt, kicsit talán nyomott, de azt betudtam az ab-nek. Most egy darabig diéta, nem kap semmi extrát a kajájába, aztán majd meglátjuk. Az a fura, hogy úgy amúgy mostanában kapott almát, de egyszer sem cseszte meg a gyomrát...szóval rejtély.
Lényeg, hogy rendbe jött. Kopp-kopp...

__________

Hy Guys!
So this week was a little bit busy - but nowadays every week is busy :D - but it could have been better.
Start off with Monday: we practised a little bit in the neighbooring field. Some longer distance trick and one part of the routine. I figured out that: if I ask hand-touch I could handle him better, and he won't run off.
On the next day we went on a walk: overally he was well but he ate more grass than he uses to, and his stomach was a bit upset too.
On Wednesday he was absolutely well, we went on a walk with Marley in the forest. Hunor was really good: i took some pictures of him, and he didn't moved when Marley just ran around him.
On the following day I was a bit lasy, so I just put some treats on his toy to exercise his mind. He once fentched it, but expect that one time he just looked at me with big eyes, or decided that he could eat out the treats of the toy. Kind...and kind of greyhounish ><
On Friday came the disaster. My mother told me, that Hunor was kind of picky with his breakfast. I thought, that its not really a big deal, cause he barked at the fence so he is in good condicion. But i went out and he was not. He trembled and his stomach blown up. I gave him medicine and walked with him for 40 minutes while calling everyone. Marcsi brought us to the hospital. Hunot got to injections and in the next two days too. On saturday he was better, and on sunday too.
On sunday Emőke and Krisztián came, we went to the fruit garden. After a few pictures everyone just wondered around expect Sári, she was really active. We walked a little bit in the sunset, and talked till its got completely dark. It was a good gathering, i really enjoyed it :)
On friday Marcsi and Amy and Erzsike and Kacsa came too, I let Hunor rest in the garden, while I watched how the dogs doing. I helped a little bit with Kacsa  and Amy was good.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése