2013. október 13., vasárnap

Picture overload avagy őszi képek

Sziasztok!
Egy újabb egyhetes beszámoló következik :)
Nos most a héten a trükk tanulás került előtérbe, látszik, hogy közeledik a tél. De Hunor ügyesokos volt és nagyon vágott az esze. Megtanulta, ha féltérdelésbe lemegyek, a fent lévő lábam alá beteszi a fejét, mintha szégyelné magát, sőt van amikor le is hajol hozzá, és ott is tartja mai nála azért elég meglepő dolog, de jó kiindulási alap több trükknek is.A többi meg hát....nagyon jól megy, nagyon formában van és próbálgattam a már meglévő dolgokat is látványosabbá tenni.
Ez volt kedd, szerdán. Azthiszem :D
Mind1 azt tudom, hogy kétszer voltam egy új útvonalon sétálni: kedden nyakamba vettem a környéket, hogy én már pedig keresek egy nagyobb, bicikli kompatibilis kört, és hát sikerült is találni, másodszorra pedig memorizáltam a dolgot, de későn nem megyünk arra sétálni mert az nem a túraútvonal és sok a vadász.
Közben meg letöltöttem egy olyan alkalmazást a telefonomra aminek Saját útvonalak a neve, és nem kell hozzá rendes betonos út, a gps megmutatja merre mentél, mennyit, milyen gyorsan, átlag sebesség, max sebesség, tengerszint feletti magasság, és csak a zsebedben kell bekapcsolva lennie :D nagyon örülök, hogy ez a segítségünkre lesz, nagyon okos dolog.
Bár nem sütött a nap, fotózgattam, és kalandozásaink során találtam egy vastag kidőlt fát, amire felmászattam a Hunort. Először lecsúszott, aztán meg megfogtam, hogy ne csússzon le, és úgy döntött az úgy jó is neki... mondom nem-nem meg kell állnod, és isten bizony szerintem közben levegőt sem mert venni XD.

Itt MÉG sütött a nap XD

Pánikolós fej...

Fülek....


A következő mozgási lehetőségre pénteken került sor, el akartam menni vele biciklizni, vagy is el is mentem, első alkalommal vittem kobakot is, mert így biztonságosabb és egy necceseb helyre mentem. Elkapott minket az eső, a Hunor végig csak szo-szo ment, nem akart húzni mert hogy esik az eső... de végig jöttünk hazáig, trükkökkel kellett levezetnem, hogy ne legyen izomláza meg ilyenek, mert úgy zuhogott. De okosan jött mellettem a patkán is, betonon semmiképpen nem akartam, de megoldottuk.
3,5 km-t mentünk ami átlagosnak mondható, de simán fel lehet tolni négyre, ezen az útvonalon, az újat meg még nem tudtam kipróbálni, majd jövő héten.

Útra készen


Szombaton már végre fotózni akartam, de amikor hazaértünk eleredt az eső, előtte azonban trükköztem egyet kint a kutyával, megjött közben a bálája is, és azt is felhasználtam, Totókával is, szóval volt dupla trükközés is meg egy kis dupla horgászat aztán el is eredt az eső...

A két tanítvány, akikre nagyon büszke vagyok :D


Végre sütött a nap, és végre vasárnap volt/van és végre eljutottam sétálni és végre fotógéppel eggyütt :D Megint Bütyökkel, Arankával és a Tamással tettünk egy röpke majd hat kilóméteres túrát. Nagyon jó képek sikerültek, amikor itthon utána kimentem de séta közben is lövögettem párat Bütyökékről is. Hunc többnyire okos volt séta közben, itthoni fotózáskor még okosabb, és megnyugodott a kis lelkem a sok őszi kép láttán :D

Repülő Bütyök :D


Micsoda komoly tekintet
Állapotfelmérés





Hülyefül tollakkal a nyakában :D

Marad...

Jönd a vitorlafej

és csak jön...



Jah és Totónak szar élete van XD



1 megjegyzés: