2013. október 20., vasárnap

Falkasétálni voltunk :D

Sziasztok :)
Nos a hét a maga szokásos módján azért mozgalmas volt, szinte minden nap csináltunk valamit, még ha nem is túl érdekeseket.
Hétfőn ugyebár nem tudtam semmit csinálni, csak kimenni megölelgetni mert bazi későn értem haza, de nagyon szarul is voltam, ám Hunor egy picit helyrerázott.
Kedden elmentünk fotózós, videózós sétára, nagy körre mait múltkor találtam ki, és egyébként mindennel együtt 5 km. Hunor nagyon figyelmes olt, amikor kellett koncentrált, szépen sétált. Elengedve trükköztem vele az erdőben, végig rám figyelt, és aranyos volt na :D




Szerdán a faluba volt veszettség oltás, és mivel aktuális volt ezért az agárgyereket is levittük, nagyon last minuteba mert a doki épp indulni készült. Beadta neki a szurit, ideje sem volt meglepődni, meg mondta h nincs baj a könyökével, mozgassam. Egyébként ez ugyan az a doki akihez amúgy is járunk.Aztán  utána beengedtük egyet Bütyökkel játszani, majd fele úton sétáltunk, felén meg vittek kocsival, csak fordított sorrendbe :D. Nagyon fújt a szél de megint csak nagyon figyelt a drága.
Csütörtökön vérszemet kaptam és elmentem biciklizni, fényképezőgéppel a nagy füvesre. Nehezen de sikerült pár biciklizős felvétel, Hunor persze akkor nem húzott amikor kellett volna, de lett felvétel az a lényeg, és mindenki túl élte. Még azt is maikor fél kézben tartottam a gépet, féllel a kormányt a kutya ment és tekertem a biciklit. Nehéz volt, nem vagyok formában a második kör kipurcantott, de megint mentünk úgy, hogy Hunc a patkán én a betonon egy jó darabot, aztán meg kocogtam vele. Tehát kicsináltam magunkat, de nagyon jól esett.

Videóból kivágva


Pénteken megint videózós nagy séta volt, hosszabb elengedett trükközéssel, és nagyon jól is ment neki minden, pörgött, figyelt és pontos volt és ami még fontosabb: türelmes a videózgatás közben. Aznap még, mivel mazohista vagyok, elmentem anyámmal és a Bundival is egy ilyen körre szóval nem volt kilométer hiányom.
Szombaton rövidebbet sétáltam, de gyakoroltam is vele. A nézz el otthon jól megy kint még nem igazán. Ami a séta részét illeti pedig, a meredek lejtőn automatikusan láb mellé állt, nem rángatott le. Találkoztunk egy labradorral, szép nagy, és már régebben is láttuk, de most Hunor igen nézte, én meg mondom nem lehet baj, hát összeszagoltattuk. Már játszottak is volna :D jellemző, utána meg szépen sétáltak egymás mellett.
Ami még ezen a napon történt, az az volt, hogy sikerült összehoznom nagy szenvedés árán az a videót amire egész héten gyűjtögettem az anyagokat. Délelőtt egész délelőtt szerkesztettem hattól kilencig pedig a kimentésen és a yt-re való feltöltésen cseszekelődtem, de úgy néz ki megérte. "Mindig magam mellett foglak tartani, és mindig te jársz az eszembe" "Amíg együtt vagyunk nem érdekes hová megyünk, hová megyünk haza"  :)



Vasárnap azaz ma pedig úgy alakult, hogy gigamega falkasétát rittyentettünk: Aranka, Bütyök, Hunor, Totó, Bundi. Nem volt egyszerű de összehoztuk, fél úton én vittem Hunort meg a Totót :D. Első felén Anyukám a Bundival, mire hozzám került már a húzott verzió volt. Kalandos volt, de jól sikerült. Fáradtabb is volt mindenki, Hunor végre nem húzott a falkatársai társaságában és rájöttem, ha nem rá figyelek szebben megy XD. Kis szemét....
Bütyök amúgy kamaszodik, nem olyan vészes de zaért már néha alkalmi süket, de kezdi megtanulni a maradot, pórázon szépen sétál. Most Totóka sem volt olyan zsémbes vele.

Csak óvatosan megközelítjük a kiszemelt egyedet....

Macska a....

Fáááán :D

Út első felén a felállás....

Elmaradhatatla őszi portré

Büttttty

Kutyák mindenhol!!!

Út második felén a felállás....

Hivatalos csoportkép, amiről Aranka lemaradt xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése