2013. július 18., csütörtök

Két új barátnő :D

Azok a fülek :D
Nos, most, hogy félig begyógyult a talpunk, ideje volt belevetni magunkat így július közepén a nyárba. Első napirendi pontunk egy közös séta volt Kálával és Szofival. Kála egy mag (mix ?) Szofi pedig egy angol agár lányka a maga egy évével. Hunor elővette a normális énjét, és még agyvérzést sem kapott, hogy a másik két agár szabadon van, ő meg nem. Úgy éreztem a nagy füvesen, én is elengedhetném, de a talpa visszatartott, majd legközelebb megpróbáljuk egyet megfuttatni ott. Egyébként egy röpke három órás túrát tudhattunk tegnap a hátunk mögött. Erdőben, mezőn és a hegy alatt. Jó hangulatban telt, mind a két agár nagyon jó fej és a gazdáik is.
Természetesen megint jött a meglepődés, hogy Hunor milyen bujós és simogatás mániás a másik kettő meg...annyira nem. Hát igen, Hunor mint tudjuk egy kicsit más habitusú mint az agarak úgy naaagy általánosságban.
A másik, hogy újabb tipp jött arra, hogy ő milyen fajta: lengyel agár. Nos mindenesetre keleti jelleg és pont :D Én így szeretem és így a legszebb a maga minden külsérelmi hibájával amiket összeszed.
Edzéssel jelenleg úgy állunk, hogy van terület, megjöttek a fordítótárcsák, de a nyúl nyem működik. Hát majd csak összejön, majd csak összejön. Akkor persze remélhetőleg millió kép lesz :D végre.
A baseball sapka levétel egyébként flottul megy, még nem áll két lábra, de a dolog rögzült benne, most fogok majd felegyenesedni szép lassan. Továbbá megtanult hanyatt fekve, oldalt fekve és rendesen fekve pacsit adni. No meg amit még nem említettem, legalább is nem emlékszem: "menj fel" azaz az emeltre menjen fel illetve a "menj be a fürdőbe" is megy neki. Továbbá azt is megcsinálta amikor azt mondtam neki: menj oda a Tamáshoz /Aranka gazdi/.
Egy észrevétel: Rájöttem, hogy Hunor azért fekszik hanyatt, hogy azokat a hosszú lábait pihentesse *-* ezek után mondja valaki hogy buta :P
Továbbá megrenováltam a barna pórázunkat és lekezdtem egy régebbi nyakörvünk kicsinosítását is.
Aranka gyerekek pedig két hetesek és nyílóban a szemük :D












Gólyakergetés mission completed













Fotogén Kála













Szofi a szörny












Séta előtti relax by Hunor

2 megjegyzés:

  1. az agarak pedig pont, hogy bújósak és simogatásmániások, főleg az angol agarak és a whippetek :) Szóval ebben nem tér el Hunor habitusa más agarakétól ;)

    VálaszTörlés
  2. Hát én kevés ennyire bujós agárral találkoztam eddig. Talán egy van aki közelít Hunor érdeklődéséhez az emberek iránt, az pedig Kökény. A többivel eddig mindig úgy voltam, hogy tudumásul veszik, hogy simogatom őket, de amúgy nem nagyon foglalkoznak vele. A saját véleményem írtam le és tapasztalatom. Nem az írtam, hogy minden agár ilyen, hanem saját tapasztalat szerinti nagy általánosságot.

    VálaszTörlés