2013. július 14., vasárnap

Kissé szomorkásan, kissé csalódottan

Látszik micsoda szörnyű sorsa van a lábadozó betegnek :D
Halihó! Azért nem írtam az utóbbi bejegyzés óta, mert reméltem, hogy most valami kolosszális dologról mesélhetek, amit már hónapok óta vártam.
Balatonedericsen az Afrika Múzeumban, Dr. Nagy Endre emléknap volt, agárfuttatással. Rendkívüli módon vártam, nagyon készültem rá. Hunor is nagyon jó formába lendült. Aztán elindultunk a lejtőn.... először a könyöke, aztán, hogy nem nézett ki olyan jól, mint régebben ezért nem akartam bicajjal fogyasztani, aztán jött az, hogy a Bundi tejesen értehetetlen módon, és váratlanul rányúlt az agárgyerekre, amitől lett egy szép lyuk a lábán, ami aztán sikeresen, a betadin ellenére begyulladt, így hát hadat viseltem ellene a héten, hogy begyógyuljon szombatig. Aztán szerdán bekövetkezett a katasztrófa. Elindulunk sétálni...sántít a kutya. Diagnózis: felrepedt talp. Ez ellen is hadat viseltem, és az utolsó pillanatig reménykedtem, hogy nem lesz két hetes procedúra megint, mire begyógyul. Nem így lett. Már nem sántít, de így nem mehettünk el futni. Borzalmas csalódottság lett rajtam úrrá. Hirtelen minden terv dugába dőlt, de hogy még fokozzam: a lába nem forrt be vasárnapig, ezért, micsoda meglepetés....a CACIB-ra sem tudtam kivinni kutyák közé, nehogy valami fertőzést összenyaláboljon... szóval a hétvége katasztrofális volt.
Vettem egy jó kis jutalomfalatot szuvenírként a kiállításon, nézegettük az agarakat, beszélgettünk ismerősökkel, de ugye így annyira nem volt az igazi.
Csináltam fotókat is: www.facebook.com/DreamySilverProduction oldalon majd meg lehet őket tekintetni, remélhetőleg külön mappába rendezve, de nem lett túl sok. Az egész kiállítás színvonala két évvel ezelőtt óta rengeteget esett. Nagyon kevés kutya, még kevesebb látogató, drágább belépőjegy. Árnyéka a két évvel ezelőtti helyzetnek.
Értem én, hogy sokszor húzza keresztbe a sors a számításainkat, de ez övön aluli ütés volt. Lesz még futási lehetőség tudom, örüljek neki, hogy semmi komoly baja nincs a kutyának...de, hacsak nem tudunk edzeni egyet, akkor augusztus végéig várhatunk....
A kölykök nőnek, nagyon aranyosak és szépek. Az egyik egy hetes lemaradásban van a többitől, őt cumiztatni kell de ő is szépen fejlődik, küzd, és javul a koordinációja is. Gazdisak mind :D Három biztos, hogy dolgozó kutya lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése