2013. július 4., csütörtök

Csak hogy ne legyen egyszerű az élet....

Üdv mindenkinek.
Tudom, hogy mostanában ritkán írok, de mindig összegyűjtök egy rakat infót aztán úgy zúdítom ide mint valami vízesést, csak ilyenkor meg gondban vagyok a címmel >.<
Szóval akkor kezdeném, először is Hunorka valami keményre feküdt és van egy nagy vizzel /vagy mivel/ teli púp a könyökén, ami - akárcsak a csípőcsontelcsúszás - csupán esztétikai hiba és jóóóó sokára fog eltűnni. Éjjen éjjen.... továbbá figyelni kell, hogy ne keményedjen be mert akkor le kell szivatni, ha le kell szívatni mindig fel fog telleni, ha fel fog telleni mindig el kell vinni leszívatni. Reméljük a legjobbakat. Először féltem, hogy én erőltettem meg a bicajjal, de megnyugodtam, hogy nem.
Ha már bicaj: heti két- három alkalommal járunk, most csak a mezőre, az erdő picit problematikásabb. Végül is a lényeg a mozgás, nem az érdekes környezet.Egy kör 1,5 km, most már az elsőt végig tudja húzni. Mármint nem én akarom hogy végig húzza, de ő dönt így. Aztán utána megy a szaglótúra vágtázás közben is, de legalább már nem előttem. Egyébként nyújtott ügetünk, bevágtázni csak akkor engedem, ha reménykedek benne, hogy úgy egy pár lépés alatt elfelejt szaglászni és vissza lehet venni a tempóból. Szerencsére, bár továbbra is leég veszélyes vele ezt űzni, elég jól lereagálom a hülye pillanatait, hát végül is ismerem, egy füllebbentésből tudom, mikor kell megállni. Meg most a bicaj féke is jó XD.
Tanítás: nos nyár a gyakorlós időszak inkább a meleg miatt, de elkezdtem neki egy egyszerűbb dolgot tanítani, közkívánatra, mert nyáron nem lehet zoknit lehúzni. Ez pedig nem más, mint a baseball sapka levétele.Imádom a géniusz agyát, még ha néha nehéz is elhinni, hogy az.

Első gyakorlás alkalmával már a fejemről vette le, úgy, hogy guggoltam. Második alkalom egy hétre rá volt kb, azaz tegnap, és most már lehajolva is levette és nem bólogatni akart. *-*
Szóval éljük a kis életünk és bosszankodunk ha hatvan kilóméterre elkerülnek minket a kutyás emberek. Most megint rájuk jött ez, ha meglátnak iszkiri elfelé mert biztos vadállatot hurcolok. De mind1 is, az ő bajuk, én már rég nem kerülöm az ilyen helyzeteket.
Amúgy továbbra is IMÁDJUK az új hámunkat, Hunor még a farkát is csóválja rá :D
Jah és megszülettek Aranka kölykei, négy kan lett. Nagyon aranyosak és olyan hangjuk van :D. Lejátszottam a videó felvételt az itthoni dögöknek és bazi aranyosan forgatták a fejüket a hangokra. Szóval most Hunor mellett bébicsőszködöm is.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése