2012. június 23., szombat

Hunor és a víz ver. 2

Hunor a kutyakirály
Oroszlánkirály helyett :D
Hellóka. Tudom tudom. Megint régen volt friss de van egy eléggé elfogadhatónak mondható kifogásom: hétközben sajnos/vagy nem/ nem vagyok itthon, hanem nagymamámnál tartózkodom. Sajnos hétközben sem tudok hazajönni, ileltve macera és fárasztó lenne továbbá visszavetné a tanulmányaim ugyanis kressztanfolyamra járok. Ezt a hetet meg még a következőt kell kibirnom/nunk és utánan már hétközben is hazajövök.
Egyébként nyagmamámnál megfürdettük Ginát / tudjátok golden/ nagyon élvezte, magától belemászott a kis kádba és délután ott feküdt ahol kiöntöttük a vizet. Lettek róla fotók, majd hétfő magasságában hozom, legalább is a jövő héten. Zizykével és az ő slaggdarabkájával meg jól el lehet játszani mert mostanában leteszi nekem *.* szóval elvagyunk
De végül is hazajöttem. Meglepve tapasztaltam hogy a nyaka és elöl a mellkasa kivételével szinte teljesen levedlett az ebzet. Mindenhol a selymes vékony nyári szőrzet borítja. Időben és nem ortopédan / mint tavaly/ tehát nagyon örültem. Jah sétán is voltunk, de nem volt semmi extra
Ma elmentünk a tározóhoz. Így nemtudomhányadik séta magasságában feltámadt a vadászöztöne a hattyúkra és minden fentartés nélkül belement a vízbe. Ment volna feléjük is XD. Egyébként sunyulva lopakodott, ha hagytam. Etettünk kutyatáppal halakat, visszafelé ment a vízben egy szakaszon, hogy hűtse magát, szóval ilyenkor már nem idegenkedik tőle. Egyetlen kutyával egy német vizsuval / szálkás/ találkoztunk de normálisan viselkedett.
Egyébként játszottam is vele egy rongydarabbal. Teljesen meglepett de nem tartott hosszú ideig, de játszottunk. Aztán vadult volna de simiztem és nem akart kétlábon bokszolni velem és/vagy a kezem rágni :D Helyette szegény Totókát zaklatta -.- Csúnya agár csúnya. Szóóval rászóltam a hüylegyerekre aki ezután az imént említett rongyal futott előlem :D
Ezek történtek az elmúlt két napban. Továbbá két dolog lenne még.
Tekintettel arra, hogy nem tudok valami hűdegyakran járni agilityre az ilyen irányú tanulmányainkat pihenőpájára teszem. Nem is élvezi annyira, mint a trükköket és nem akarom eröltetni. Néha majd elővesszük de nem nyúzom vele, ha egyszer a másikakat jobban szereti
A másik dolog meg az: hogy behalás, hoyg a tv-ben mindenhol nyári kis ruhácskákba öltöztetik a pici kutyómutyókat. Édes istenem ilyen melegbe miajóéletért kell a kutyára ruha??? / ok azért nyírt kutya ne égjen le/ de könyörgöm...szerencsétlenek hőgutát kapnak. Nem itélem el azokat akik öltöztetik ak utyájukat de kulturált keretek közt emberek. Télen, vagy nyáron esőkabi, vagy fényvisszaverős mellény meg ilyenek.
Sajnos a vadásznapra való menetel még nem 100% ami nagyon bosszant mert MINDENKÉPPEN el akarok menni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése