2012. június 9., szombat

Első agility edzés ala Hunor

Szétázva, jutalomfalattal kifogyva, nem miden kutyával összeszagolva, elmenegetve. Hát megvolt a közelről sem fantasztikusnak mondható első edzésünk. De kezdjük az elején.
Amikor odaértünk egy üres helyen elengedtem a Hunort, aztán egy kis várakozás után összeszagolt pár kutyával. Összeségében behívhatónak volt mondható, meglepően jól. Ez volt az egyik pozitívum a odlogban, ha el is ment, be tudtam naggyából hívni, talán kétszer nehezebben.
Rajtunk kívül még olyan öt kutya volt, kettővel szagolt össze normálisan ami azért rányomta a pecsétet a dologra. Pórázon kellett tartanom, amivel tisztában is voltam, hoyg így lesz, mert ha a másik kutya fut, neki is kell és nem marad meg mellettem a valagán.
Egy akadályon gyakorltunk először, de látszott, hoyg ezt már próbáltuk ezért egy ideig figyeltük a többieket. Aztán jött a két akadályozás. Az is ment, persze kaja a kézben, de szépen figyelt.
Oké, a többeik naggyából lementek, bementünk a pályára. Körben akaádlyok és úgy keleltt vinni. Az egyik akadályt az istenért is mindig kikerülte mind a két kézre, és vert is. Oké ott már tudtam, hogy kész a kutya, nem igazán lesz onnatól a toppon. Ennek tetejében elfogyott ak ét zacskó jutalomfalat, nagy része a várakozás alatt, amikor magamra ovntam a figyelmét, vagy csináltattam vele valamit, hoyg ne kínlódjon.
Szalomnál már nagyon kevés kajám volt, azzal is spóroltam. Így egyszer-egyszer elment, de viszsa tudtam hívni. Megegyeztünk, hogy mutogatósan tanuljuk meg a szlalomot, illetve meglátjuk az hogy esik le neki /amint megtanulom normálisan vezetni/ alias lecke feladva/  Tekereg a dárga és zsivesen mászkerál a póznák közt, összevissza is xD.
Zsákos kúszót újra kellett neki "tanítani" de aztán belement és meg is szerette. Sima kúszóba simán bement, kanyarba is. Aztán jött volna egy kis U alaku pálya, négy aksival és két kúszóval. Kaja nuku, kuyta figyelem nuku, szétázva, leizzadva lihegve. Oké ez nem ment. Vagyis két ugró ügetve-átlépva. A legvégén egy kis levezetésnek két aksi és egy egyenes kúszó majd nagy diséret.
Közben meg is jegyeztem, hoyg nem állt túl jól a szénánk, de kaptam bíztatást :) Remélhetőleg két hét múlva megint megyünk, és akkor egy kicsit foglalkozik külön velünk az edző.
A végén szerencsére azért a Borderrel is és az ezdő kutyájával is játszott, olyat futott, mint az agarak szoktak, terelte a másik kutya meg ilyenek. segítettem bepakolni is.
Öszseségében ennél sokakl rosszabb is lehetett volna, nulal figyelemmel, összemarással 6 mai rá nem jellemző/ DE az a gáz, hoyg tudom, hoyg ennél több van benne. Ha több kaja lett ovlna, sokakl jobban mentünk volna, ap ályát is simán megcsinálta volna, ha nem mutatom bénán. Nagyon futni kell hozzá és nagyon egyértelmünek lenni, attól függetlenül, hogy amikor elcsúsztam is átugrotat az aksit. Szóval tényleg az zavar, hogy több van benne, sokkal. de ha elege lesz, vagy nem motivált eléggé, nem érdemlem ki a ifgyelmét akkor ellustul, elmegy a figyelme. De a behívása jó volt és ha rám kattant ment. Majd legközelebb jobb lesz.
Egyébként semmi új nincs velünk, a tipegés nagyon aranyos és egész jól megy, séta közben is szoktam vele gyakorolni a lábhozt meg egy-egy trükköt, anélkül, hogy elővenném a kaját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése