2014. december 1., hétfő

Dog Dancing verseny Bécs

Sziasztok!
Hetekig tartó izgatottság és különféle közbejövő problémák után végre elérkezett az a hétvége, amire vártam már hosszú ideje. Második hivatalos verseny, első beltéri, első külföldi de mindent el kell valahol kezdeni :D
Végül is a ruhám úgy ahogy összeállt, némi változtatások után, végül is eldöntöttem, hogy melyik nyakörvet adom Hunorra és végül is minden nagyjából összeállt. Hunor kedve és formája pont megfelelően jött ki. Illetve úgy tűnik bevált, hogy nem tettem el a hétre hanem minden sétán - péntek kivételével - két percecskét gyakoroltunk, többnyire csak zsebben kajával. Tehát úgy kapcsoltam be, hogy nem a kezembe volt a kaja, kértem tőle pár trükköt és utána kapott ergo előre nem is tudta, hogy van nálam juti.
Pénteken még átbeszéltük Marcsival a kűrömet és az ő alakuló kűrjüket, Hunort nem vettem elő, Amy meg eléggé Amy volt :D
Szombaton reggel hétkor jöttünk el itthonról, fél nyolckor találkoztunk Kőszegen Marcsiékkal és Emőkéékkel a két másik autóval. Jött még persze Erzsike, Laura és Kriszti, Marcsi testvére, Emőkéék és Krisztián. Kutyák csak Joy, Süti, Sári és Hunor voltak.
Bécs előttig nagyjából minden gördülékenyen ment de a négysávos autópálya gyilkos volt, anyukám nincs hozzászokva az autópályákhoz de végül is odataláltunk a parkoló házhoz a Messe mellett. Kb 5 percre de gyalog ott volt a csarnok. Becsekoltunk, bejelentkeztünk a dog dancing ringnél aztán összefutottunk a közben elkeveredett többiekkel.
Lepakoltunk a ring mellett, mindenkit üdvözöltünk aztán császkáltunk, és végül is ebből ált az egész nap. Császkálás - ring- császkálás - ring. Elképzelhetetlen mennyiségű árus volt, a legnagyobb rész kutyás volt, de voltak a rágcsálóktól elkezdve a szamáron és a libán át, a halakon keresztül a macskákig minden. A legtöbb tápárusnál kedvezmények voltak, osztogattak ingyen kedvcsináló jutalmakat, mérhetetlen mennyiségű felszerelés, kutyajáték mindenféle ágazathoz a vadászkutyákon át a hobbyig. Nyalánkságok kutyáknak és embereknek egyaránt.
Ami a versenyt illeti hááát mondhatjuk, nem voltak a helyzet magaslatán, az egyik hangfal full sistergett, sokak zenéjét alig lehetett hallani, a ringhez nagyon közel ültek az emberek és a ring széle....sörpadok letakarva. Hát tudjátok mekkorák azok...meg mekkora Hunor.
Némi csúszással de elkezdődött az egész. Szép lassan átöltöztem és mivel ketten sajnos nem jöttek el előttünk, valamivel előbbre kerültem. Sík ideg voltam, Hunor meg csak döfködött a nagy orrával, hogy simizzem már. - jah egyébként egy picit egy nagyobb üres placcon bekapcsoltam előtte jó fél órával - Hát szép lassan sorra kerültünk, beizzítottam azzal, hogy megmutattam neki, van egy darab langalló amit megkaphat a végén, majd leadtam anyámnak. Bementünk, gyors felálltunk és kezdtünk.
Nos a többit már láthatjátok ebben a vidiben:


Az hogy élvezte és hogy én bepánikoltam az nem kifejezés :D. Japp az az elfutás abszolúte az ő kis agyacskájából pattant ki mert úúú emberek és őt nézik. De a köcsögségénél az egoja nagyobb volt és szerencsére sikerült visszahoznom - köszönhetően szerintem annak a pár agility edzésnek - és utána mérhetetlen lelkesedéssel bár picit pontatlanul vetette be magát mindenbe. Bíztam benne annyira, hogy én is valamennyire oda tudtam figyelni a mozdulataimra. Ő pedig végig csóvált pedig szinte sose szokott. Az abszolúte kritikus pontot mint az oldalazás is gyönyörűen végrehajtotta. A lezárásnál pedig még le is kushadt szóval nagy dicséret a ringbejáró hülyegyereknek :D
Simán kiugorhatott volna a ringből, de nem tette, ettől függetlenül a körülmények azért megzavartak pár kutyát és párost.

Ezek után természetesen már felszabadultan vetettem bele magam a vásár hangulatába és a beszélgetésbe úgy nagyjából mindenkivel. Eddigre anyám már két hatalmas táskával tért vissza, én beszereztem egy jutitartót, vettünk jutalomfalatot. Marcsi végre talált magának ledes nyakörvet, és utána a fél magyar csapat megrohamozta az árust :D, Volt dock diving, egy ring amiben különféle munkakutya bemutatók voltak, egy main kutyákat vezetgettek fel, szóval az egész hatalmas és szerintem mégsem zsúfolt volt. Végigjártunk mindent, találkoztunk két galgoval *-*
Hunor végig példásan viselkedett még a végén sem volt olyan extrém mértékig zsémbes mint szokott, egy bordertől ijedt meg - akivel amúgy kb egy óráig egymással szembe feküdtek, csak elmentek és hirtelen a háta mögül jöttek vissza - Nitrora is csak morgott amikor feküdt és a belga jött megszagolni, a puli utálatát is félretette Nomáddal nem foglalkozott. Szóval rengeteget fejlődött de persze mindenkihez ment simiért akit meglátott.

Totál kidőltünk már amikor jött az eredményhirdetés. Én minden idegszálammal figyelek, Hunor meg elterül mint hortobágyon a furulyaszó.... Hatalmas izgalmak közepette. Mondják a helyezetteket. Én pedig gondolom, hogy hátrébb voltam biztos, mint ahogy elkezdték sorolni, de végül is mindenki kap ajándékcsomit. Hatodik, ötödik helyezettet is szólítják majd hallom a nevem. Hát alig hittem el. Negyedikek lettünk!!!! Abszolúte túlszárnyaltuk mindent amit kitűztem magam elé: a legjobb formánkat hoztunk és előző versenyhez képest hatalmasat léptünk előre, főleg szerintem Hunornak köszönhetően. Szóval Hunor negyedik LETT :D 85,44 %-al még szintlépő pontot is kaptunk. Az első helyezett 474 ponttal rendelkezett mi pedig 405 pontot értünk el. Az első helyezett egy duck tolling retriever lett egyébként.
A rekord számú nevező miatt a mi osztályunk két feléé lett osztva, a másik csoport pedig nagyon szoros eredményeket produkált, kiváncsi leszek a pontokra, remélhetőleg felteszik őket.
Az eredményhirdetés után csoportképeztünk, mindenkivel majd csak a magyarokkal, aztán elköszönés és mindenkinek gratulálás, amit itt is szeretnék megtenni: MINDENKINEK GRATULA!!! Szóval elindultunk hazafelé.
Egy lejáró eltévesztésének jóvoltából végig a négy sávos forgalmas csudán jöttünk a ködesőben de végül is épségben hazaértünk. Hunor teljesen ki volt ütve, de mi is. Mindenki épségben hazaért hála az égnek.
Szóval a verseny nem legmegfelelőbb körülményitől eltekintve én és szerintem Hunor is rendkívül élveztük az egészet. Olyan voltam mint egy kisgyerek a játszótéren, Hunor meg a ringben :D. nagyon örülök, hogy ennyire lelkes volt és szerette amit csinál. Rengeteg munkánk van benne, és én abszolute elégedett vagyok ezzel a helyezéssel. 10-es szerencseszám.

Több kép:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.587756671329353.1073741863.520316134740074&type=1
és
---------------------------------

______________________________________________________________

Hy Guys
So the long awaited weekend came. After weeks of excitement and problems we finally came together. My dress was almost complete, Hunors form was perfect and everything turned out good.
I practised with him during the week, but only for 2 or 5 minutes and without him knowing that i have food with me. This method was really good and i was glad.
On Friday Me and Marcsi practised our routines without the dogs. She has an almost finished routine and on the next competition she and Amy will attend in hobby class and beginner trick dog.
On saturday we began our journey at 7Am, and we met the others in Kőszeg at half past seven.
Till Vienna it was good but that highway with 4 lines was absolutely a nightmare, but we arrived to the parkhause safe and sound. About two minutes by foot, there was that big building where the whole "fair" was held. After the check in and after i registered to the competition we went around a little bit. It was a really big event with lot of monger and with three rings where you could watch different kind of displays. There was a lot of people but in my opinion there was no crowd.
So the competition: there were some issues with the loudspeaker, the rings corner was so tiny and the people sat so close to it. It confused some dogs and pairs too.
We were in the first class and the first group. I was really nervous but Hunor was calm as always. I showed him that i have really delicious treat with me, that he can eat after it.
So we went to the ring, stood in position and than we started and as you can see in the video, he really enjoyed it even if i was shocked when he began to run around the ring. Hopefully because of that few agility training we had, i could bring him back and he was really happy to do the tricks. He was fast but he made some mistakes. I believed in him, so i could concentrate on my own movements a little bit. And so we made it.
Emőke made some really good shots there,
After it I could go around the fair with Marcsi and the others. There were a lot of kind of animals, dock diving, treats, harnesses, toys and everything you could imagine. There were some really good deals too. I bought a treat bag, treats for Hunor, my mother bought a t-shirt, and two big bags with lot of things for the dogs.
Hunor was really friendly with almost every dog till the end, and this is a big step forward.
At the price giving ceremony he lay down and slept till we heard our names. It was a really big surprise that we got 4th place!!! I never imagined this, really its just amazing. Hunor really deserved this! Im so proud of him.
The whole hungarian team was great and after a photo with everyone and the gratulations, we went home. The weather was not the best but we arrived home :D
In overall we both had a great time there, and everyone too.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése