2014. március 17., hétfő

Meglátjuk...

Sziasztok!
Igen tudom, később jön a blog pedig mindig vasárnap szoktam. Nos jó okom van rá...vagyis rossz de értitek. Először is nem szeretném, ha a történtek beárnyékolnák a blog hangulatát. Nem szeretnék melankólikus, depreszsív szöveget írni arról, hogy mi van Hunorral, mi van velem és ehhez az egészhez én hogy viszonyulok.
Lényeg a lényeg visszaestünk. Hétfőn befejeztük ugye az antibiotikum kúrát és csütörtök este már hurutos volt a széklete. Pénteken elmentem vele séátlni, de öt perces kör lett belőle, mert egyszerüen nem bírtam nézni. A Szombat volt a legkegyetlenebb. Sírt midnen egyes ürítéskor, a nospa oldott valamit a görcsén de nem sokat. Itt voltak nálunk Csilláék, hoztak egy zsák tápot és két kiló vadnyesedéket / csak ennyi fért a hűtőnkbe/ továbbá egy montmorillonitenevü pudingos, ásványi anyagos készítményt hasmenésre. Huni már a héten a tápja mellé kapott joghurtot, zabpelyhet, gastrofermet, őrölt lenmagot, két nap egy-egy tojást is. Most, hogy van husink, és Csilla is illetve akárki akit megkérdeztem azt ajánlottam, tápszünetet tartunk. Ergo rizs, egy kis jól szétfőzött minél könnyebben emészhető husi, lenmag örlemény, ez a punding cucc, zabpehely meg aztán zöldségek lesz a menü.
Vasárnap reggel a puding jóvoltából és a kevesebb táp több rizs segítségével / még nem csináltuk meg a husit/ jobabn volt, az egész délelőttöt kibírta. Bementünk az állatorvoshoz, mert ahova mostanába szoktunk menni van vasárnap délelőtt is rendelés, én pedig nem akartam várni hétfőig, plusz nem igazán akartam zargatni őket szombaton sem, bár lehet jobb lett volna. Na mindegy. Bementünk vártunk másfél órát maivel semmi gond nem lenne, ha utána nem úgy beszél velünk az orvos. Nem, nem reagálom túl, de mivel nem akarok senkit lejáratni nem irom ki ki volt az. A lényeg röviden tömören, hogy megértem én, hogy vasárnap délelőtt a háta közepére nem kíván minket, de ha már otthagyok egy vagyont igazán megtehetné azt a szivességet, hogy komolyan vesz, mert azért megyek oda mert Ő végzett az orvosin és nem én.... De ennyit erről! A lényeg, hogy Ő giardiára GYANYAKSZIK. Hát igazából full elegem van, hogy három hónapja mindegyik csak találgat, neeem nem kell vérvétel...ááá székletminta se..kösz -.-. Igazából azért nem voltam rámenősebb mert gyakorlatilag a sírás és a "most megütöm" illetve a "kimegyek és otthagyom a francba" között vaciláltam. Na de mivel ő arra gyanakszik, kaptunk 9 darab széles spektrumu féreghajtót. Három napig kell adni neki, minden nap hármat. Tegnap, maikor annyira nem görcsölt a változatosság kedvéért, megkapta az első adagot. Egy órára rá Csilla jótanácsa jóvoltából elmentünk egy rövid körre. Hát mondanom sem kell hogy katasztrófa volt szerencsétlen. De a mozgás szerintem enyhített neki, ettől függetlenül este 6ig katasztrófálisan volt. Akkor úgy nagyjából semmi nem maradt benne, és egy negyed óra mozgatás után már egész okés volt. Ezt a két napot még valahogy kibírjuk.
Ma reggel viszonylag jól van. Kimentem, kijött a házából, nem ment egyből üríteni, lefeküdt elől a napra némi dörgölőzés után. Most napközben is fog kaját kapni, hogy kissebb adagokra legyen osztva a dolog. Ha viszont nem működik a kezelés, nem érdekel hogy az ÖTÖDIK orvos lesz akihez megyünk, de elmegyünk ahhoz akihez Csilláék járnak az agarakkal és akkor már tényleg kérek mindenféle labort.
Virágnak köszönhetően, felvettem a kapcsolatot egy doktor nővel, aki ugyan neten nem nagyon tud segíteni, de isten bizony többre jutottunk mint az összes orvossal akinél edidg voltunk. Mind hármujuknak nagyon köszönöm ez úton is. Hát meglátjuk mi lesz.
De, hogy jóhireim is legyenek ( én előbb szeretek túlesni a rossz híreken, hogy aztán örülhessek a jónak) hazajött csütörtök este az új objektívem :) Lehet, hogy nem a legjobbkor szántam rá magam két hónap gondolkodás /vagy még több/ után de végül is így alakult. Tyler kapott egy fix 50mm-es objektívet akit aznap nem tudtam ugyan kipróbálni de másnap igen. Nagyon elégedett vagyok vele, csodálatos rajzolása van, rendkívül szépen mossa a hátteret. Kicsit nehéz még, a jó fókuszt belőni mert f 1.8-on nagyon kicsi az élesség tartománya de ebbe épp ez a pláne /szerintem legalább is ></ szóval itt van pár kép /plusz az idézetesek amiket kiraktam fb-re is/




Itt például hátrébb van a fókusz, ezért homájos lett a feje :D majd remakeljük


Teszt
Remélem nem lett túl depreszsív a blog annak aki elolvassa. De amúgy, hétfő tájékán először gyakoroltuk a kűrünket zenére, amit aztán picit az elején le kell lassítani mert túl gyors, de egész szépen ment :3 már csak nekem kéne kicsit kecsesebbnek lenni meg a végét is begyakorolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése