2013. május 26., vasárnap

Szülinapi agárfuttatás: Nagypáli II. Nemzetközi Magyar-Arab Solymász Találkozó


Üdv mindenkinek.
Kicsit megkésve de felgyülemlett mennyiségű blogolni valóval érkezem. Május 23.-án én voltam 19, május 24.-én Hunor lett három, május 26.-án pedig Nagypáliban vettünk részt a II. Nemzetközi Magyar-Arab Solymásztalálkozón.
Csodálatos környezetbe, egy apró eltévedéssel értünk oda, ahol már ott volt a megszokott OAE-s banda. Csilla is itt volt a három "nőszeméllyel". Velünk pedig jött Zsófi barátnőm, megörökíteni az eseményeket. A megnyitón felsorakozott agár seregletünk a solymászok mellé, és feltűnően sokan voltunk aminek én csak örültem. A megnyitó után felköszöntöttek minket, amire nem számítottam de nagyon jól esett :)
Mászkáltunk, beszélgettünk aztán egy körül belecsaptunk a lecsóba és elvonultunk a futtató területre. Szerencsémre volt sétáltatási lehetőség, eltávolodni a pályától amíg mi nem mehetünk, így nem is jegyezte meg a pályát, illetve a szokottnál sokkal nyugodtabban viselkedett, főleg a startnál. Csupán csak toporgott, hangilag annyira nem hisztizett még várakozásnál sem ami hatalmas előrelépés.
Szépen ment, bár az egyik kanyarnál mindig elszállt, egyébként jól kanyarodott, a műnyúlra koncentrált, el is tudtam kapni, rá is vetette magát a műnyúlra.
Kökény és Csoki mentek véleményem szerint a legszebben. De Hunor futása is rengeteget javult. Nagyon szép összeszedett, megy mint a golyó és nagyon jó nézni a többin meg lehet javítani, ugyanis lesz gépünk! Vagyis Csilláéknak lesz gépük, de mi már bejelentkeztünk futolgálni :D

Futkozás után két szőkével az ölemben vártuk, hogy vége legyen a solymászbemutatónak mert a kutyákat el kellett vinni onnan. Addig volt simi töménytelen mennyiségben. Aztán végül is hivatalosan is OAE tagok lettünk, gyűlés is volt meg minden. Sok program került látóhatárba. Balatonederics, Sohollár /aug. 31./ illetve idén a vasi lesz a vadászati évadnyitó nagyobb rendezvénnyel szeptember 7.-én. Ez utóbbin lehet, hoyg trükkökkel is fellépünk :D
Trükkökről szólván, már a gyűlés után voltunk, ki hinné, hogy alvós Hunor ég be tud kapcsolni de a finom langalló csücsök meghozta a munkakedvét és gyönyörűen dolgozott. Mindent megcsinált ott helyben, kis csapatunk örömére :D Meg is lett jegyezve, hogy mennyire lelkes és hogy akarja csinálni. Utána még sajtra is tökéletesen működött.
Egyetlen kutyával sem veszett össze, a kölykökkel nagyon jól kijött, Kökénnyel meg egymáson feküdtek :D
Egyébként mait még nem említettem, elmentünk biciklizni, ami Bikejöringbe "fulladt" mert nagyon szépen ment előttem, még húzott is, csak legközelebb már hámmal kell kivinnem, ez csak egy 2km-s próba "repülés" volt. No meg egy picit hosszabb pórázzal.
Összeségében nagyon jól vagyunk, és ávrjuk a további rendezvényeket, bikejöringezéseket és egyebeket.
Boldog szülinapot Hunornak :D
További képek hamarosan

















Kökény

Kökényke :D
Csoki elstartol

Csoki
Csoki


























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése