2013. június 1., szombat

Új hám




Sziasztok :)
Mivel  a legutóbbi biciklizésünk már hámban folyt, felmerült egy újabb probléma: miszerint nem éppen kényelmes neki így , ilyen formában a régi hámunk. Hát elkezdtem keresgélni és majdnem bele is futottam egy rossz vásárlásba, mivel  húzóhámnak reklámozták, de mivel kiderült, hogy a vállat nem hagyja szabadon mozogni és ezért nem a legszerencsésebb ezért végül nem vettem meg.
Helyette felkerestem a ColorFunDogs-ot illetve Orvos Anitát, nos ő mondta nekem ezeket az infókat arról a típusú hámról, és elkezdtünk beszélgetni. Még aznap azaz szerdán meg is beszéltünk minden információt a hámról, csütörtökre el is készítette. Álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar lesz új hámunk, sőt, hogy fokozzam, pénteken meg is hozta a postás. Csak próbára volt rajta az eben, mert esett az eső, de nagyon puha, és ráadásul nagyon jól is néz ki.
Továbbá egy prototípus pórázunk is lett, biciklizős gumírozott :) Alig várom, hogy kipróbálhassam őket. Mindenkinek csak ajánlani tudom a ColorFunDogs-ot mert elérhető áron nagyon minőségi munkákat készít :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése