2013. január 13., vasárnap

A szándék a fontos

Nos igazából már egy ideje meg akartam írni ezt a bejegyzést, de nem volt ihletem hozzá.
Egyik nap gyakoroltunk Hunorral, kint és minden tök jól ment, lelkes volt. Gyakoroltuk az új trükkünket, még mindig nincs kész de alakul a mandula, és ugye kint volt a frizbi. Elgurgattam neki úgy, hogy lehetőleg normálisan dőljön el és vagy kétszer/háromszor odahozta. De tudjátok a Hunornál ez milyen :D Egy darabig elhozza felém. De a szándék a fontos és ez megvolt :)
Sokat engedelmesezünk mert imádom amikor a legkisebb elmozdulás után is be tudom igazítani láb mellé. Tolatva is jön láb mellett, forgunk egy helyben, előre is jön. Emlékeztek még amikor lehetetlennek tartottam ezt? XD Milyen vicces, hogy most meg mennyire jól megy, ráadásul az igazodást mellém is a bonyolultabb módon tanultuk, de naaagyon megérte :)
A "Hagyod"-ra is az utóbbi napokban rágyúrtunk és elég nagy progress vehető észre. Tegnap például jól megfőzött kocsonyacsontot kaptak, és a kezemben volt. Kiadtam neki, többször persze, a parancsot és rám nézett, holott a szája mellett volt. Utána persze meg is kapta. Nagyon jó lenne ha ez ilyen ütemben fejlődne, így nyáron a rendezvényeken talán annyit nem lopkodna, de még csiszolásra szorul, hiszen tudjátok: kleptomániás.

Voltunk sétálni is természetesen, ma megint szadista voltam mert a hóban. Sőt meg is futtattam. Szóval ha láttok egy szétfagyott fekete kabátos alakot egy zsemle agárral azok jelentem mi lennénk. Elég komikus volt az egész, mert a kilátótól lefelé úgy csúszott mint az atyaúristen :D Ott paráztam a kutyának, hogy: lassan, még annál is lassabban, Hunor húzni mersz... Bírom az értelmes pofiját ilyenkor. Ettől függetlenül előjött belőlem az ötéves és ahol csúszott nekifutottam és csúsztam, és ahogy a Hunor még ügetett húzott egy pár centit :D
Szóval azért az eszünkhöz kell mérni mindent.
Egyébként Hunor megint bebizonyította őméltósága mennyire fotogén állat. Mert nagyon, szépen otthagyom és ül/áll/fekszik most már lassan hajol is ahol és ameddig akarom, bár ez utóbbit még mindig csiszolni kell, de lehet, hogy csak fagyott a gyerek. A fejét is forgatta, hogy több módon tudjak képet kézíteni. Szóval ebből csillagos ötös.
Most már biztos, hogy indulunk a téli dd parádén, nyersanyag 99% felvéve :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése