2014. július 30., szerda

Zsófiékkal

Sziasztok!
Halványan megkoptak ugyan az emlékeim a múlt hétről de igyekszem nektek mindent leírni ami történt, mert nem volt hiány semmiből.
Miután megkezdődött a köcsögség a közös sétán, hétfőn folytatódott. Ellátogattunk Bütyökékhez egy kis kerti partira, és az utolsó pillanatban úgy döntöttem, Hunort miért is ne vihetném le? Célom az volt, hogy nyaggatós Bütyivel játszik egy picit, nosztaligáznak. Hát Huni a nagy részében az ottlétünknek ügetgetett minden felé, alkalmi süket volt, és köcsög. Féltékeny volt Bütyire amikor odajött, egyébként meg elvolt a saját kis világában, a vizslákat totálisan figyelmen kívül hagyva. A kajába nem evett bele, ezt azért el tudom neki könyvelni jó pontként. Illetve egyszer azért játszott egy jót, vagyis feltörölte Bütyivel a fél udvart.
A vizslagyerek egyébként egy éves múlt, sajnálom, hogy mostanában nem nagyon jutok el hozzá, de mint látszik Hunort is picit megviseli a gyakorlat alatti időhiányom irányába. Bütyi nagyon jó frizbis lehet, legalább is van benne potenciál szerintem. Ugye már a múltkor elkezdtem neki a levegőben elkapást, most egy picit folytattuk, nagyon ügyes, ha rá koncentrál és úgy dobom akkor el is kapja, kíváncsi vagyok mi lehet belőle. Komolyodik is valamennyire, szép nagy és erős lett.





Hunor köcsögsége nyomán elhatároztam, hogy egy darabig nem lesz direkt szünet, azaz elvonás és agypihentetés, hogy ülepedjenek a dolgok. Másnap tehát gyakoroltunk, és minden elkeseredettségem ellenére remekül teljesített. Pörgött, dolgozott és többet bicegett már, mint egy vagy kettő. Másik lábbal sajnos még nem megy, így nem lesz kész versenyig az, amit akartam, de sebaj. Próbálom vele a speckósabb trükkjeinket átvenni, a trükkversenyre rákészülve.
Ugranék picit, mert nem emlékszem két nap mi volt :D Pénteken, mivel már egy jó hónapja nem jutottunk el agility edzésre, ezért kirakosgattam pár karót, hogy megpróbáljuk lefutni egy pár edzéssel ezelőtti nehezebb pályát, azt amelyiknél az egyik akadálynál mindig elszállt / bár melyiknél nem volt ilyen :D/ mindenesetre kipróbáltam, hogy megy a kukacos tölthető játékkal, próba-szerencse alapon. Kicsit nagyon rápörgött, és egyszer neki is futott az egyiknek, tehát nem igazán nézte hova és merre megy, de végül is amikor normalizálódott rá tudtam végre húzni az akadályra. Igazából nem akartam itthon agilityzni, mert mindenki  azt ecsetelte, hogy otthon egyedül nem jó gyakorolni. Kicsit féltem, hogy elronthatok-e valamit. Írtam az egyik agilitys whippettesnek / blogja angol:rubythewhippet.wordpress.com és nagyon hasznos dolgokat ír benne!/ aki most jött haza nem ég egy szemináriumról, és elmondta, hogy az ottani oktatók nem tartják rossznak az otthoni gyakorlást. Valahogy úgy tudnám leírni a szövegét magyarul: hogy a kutya a testjelekre ösztönösen reagál, így ha rosszul csinálod, úgysem fogja úgy futni ahogy akarod ergo nem lehet elrontani. Aki nem mer, nem nyer alapon végül is nem bántam meg.
Utána gyakoroltunk egy keveset úgy, hogy a kaját messzebb raktam tőlünk. Hát szo-szo ahogy ment de ezt betudom annak, hogy már picit ki volt pilledve. Viszont mikor mentünk volna egy kaja adás után vissza, messzebb, akkor Hunor felajánlott valamit, amit eddig soha, hisz már mindent kipróbáltam majd le is tettem az apportról. Jó lényegében nem pontosan apport volt, de tőle már ez is több: felvette a kukacos játékot és hozta oda, ezt legalább háromszor eljátszotta, sőt hozta mellettem, ha hívtam. Mondhatom nagy volt az öröm, körülbelül mint a köcsögség utáni „jófiú” megnyilvánulásnál.
Szombaton ebéd után pedig megérkeztek Zsófiék pestről. Már vagy hetek óta erre vártam, és végül is ideértek hozzánk. Az idő ugyan azonnal beborult, de ez nem szegte kedvünket. Beszélgettünk, kutyáztak mígnem elérkeztünk az első napirendi ponthoz: séta a tározóhoz. Ötkor találkoztunk Ricsivel és Márlival a faluban és együtt indultunk. Jó füllett meleg lett, mi persze hosszúgatyában majd megsültünk a kutyáknak viszont nem volt különösebben melege. Hoztam Huninak 10m-es pórázt, így ahol már lehetett arra tettem. A tározónál igen csak voltak horgászok, de a hátsó részen elengedtem Hunort is. Szépen figyelt, jó gyerek volt, jól be lehetett hívni, nem nagyon császkált el. Futkozott egyet-kettőt márlival természetesen. De jöttek és jöttek a felhők. Mielőtt eleredt, találkoztunk egy Bodza nevű vizslával, aki Hunornak nagyon bejött, játszottak is volna, ha nem ered el az eső. Majd a szél is odaért, mi meg futottunk. Hunor és Márli bőrig áztak míg elértünk a fedett kis buszmegállóig. Hunor totál transzba esett, hogy úr isten ő vizes lett, és koszos a buszmegálló, ő aztán ide le sem ül, aminek az lett az eredménye, hogy majdnem állva elaludt.
Eközben volt jég, változott a szél, dörgött, villámlott. Hatalmas vihar volt így vártunk egy jó darabig, míg elindulhattunk visszafelé. Dávid, Zsófi barátja nagyon szereti a viharokat, szóval ő különösképpen nem bánta. Persze mindenki cipője beázott, és pont egy újabb eső előtt hazaértünk.
Zsófiék sátrazásából nem lett semmi, de kipróbálták milyen hálózsákban aludni, és Totókával tv-ni.
Dia elengedésre készül, Dév kutyát fog, Zsófi sprintel ki a képből :D / foto by: Németh Richárd/




Gigagár fullképernyőn :D /foto by: Németh Richárd/

Eszetlenek :D Foto by: Németh Richárd

Huni satufák és hajtűkanyar :D Foto by: Németh Richárd

Spanok :3 Foto by: Németh Richárd



Vasárnap sem volt különb az idő, de pont nem esett így elmentünk az ampulla gyár mellé fotózgatni. Vagyis Zsófi fotózott, én meg Hunort igazgattam, aki a legjobb formáját mutatta. Feladtuk a leckét, de végül is sikerült futós kép is manuál fókusszal amiért respect! Jó hangulatban telt mindenkivel készült Hunoros fotó :D
Délután ugyan elmosta a fogathajtó végét az eső, de egyébként jól éreztük magunkat. Sajnos tombola alatt el kellett menniük a vonatra, de örültem, hogy itt voltak.

Koppány Zsófia foto

Koppány Zsófia foto



Koppány Zsófia foto

Koppány Zsófia foto

Koppány Zsófia foto

Koppány Zsófia foto

Koppány Zsófia foto

Koppány Zsófia foto

Koppány Zsófia foto

Csak stílusosan /Koppány Zsófia foto

Koppány Zsófia foto

Koppány Zsófia foto

Fiuk  :D Koppány Zsófia foto


Felkerültek az Éjszakai Dog Dancing Bajnokság startlistái. Hivatalos I.-ben a 12. indulók vagyunk, Trükkversenyben pedig a 2.-ak. Szép népes tábor gyűlt össze és Huber Henivel és Kellyvel, Kerényi Katával és Morgannal vagyunk egy csapatban a csapatversenyben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése