2014. április 13., vasárnap

Hunor ül illetve fut a fűben :D

Sziasztok!
Itt is volnék a szokásos időben  szokásos bloggal. Kezdeném azzal, hogy van az agárgyerek. Hát mint mostanában szinte mindig azt tudnám mondani, hogy szo-szo. Nos igazából a héten elmentünk pár hosszabb sétára is, de pont szombat illetve vasárnap nem tűnt az igazinak, mint mostanában. De meglátjuk, hogy csak átmeneti-e vagy mi a helyzet. Egyébként nagyjából rendben van, kinézetre is, kedve is jó volt a héten, játszott is itthon, futkosott is, ugatgatott is éjjel.
Amellet, hogy sétafikáltunk gyakoroltunk is. Kiírtam a kűrünk zenéjét telóra, hogy végre leteszteljem hogy megy, és hát van még mit csiszolni rajta. De ügyes volt, mindent megcsinált, a kushadj is szépen megy és elkezdtem új dolgon törni a fejem.

Részeges :D
A héten sok dolgom volt, mai fotó és videó szerkesztést illeti. Befejeztem az agilitys albumot amit megtaláltok itt illetve a colorfundogsos album is felkerült ide továbbá ugyan kevés anyagom volt, de egy kis videót is összedobtam, hogy azért ne vesszenek kárba amit megnézhettek itt De hogy ne csak egyebek legyenek, egy ideje készülőben lévő Hunoros vidit is sikerült megalkotnom. Szerintem nagyon jól sikerült, teljesen elégedett vagyok vele, tudom tudom lehetne hosszabb is, de így legalább senki nem unja meg. Sem én a készítés közben sem mások ;) Ez úton is köszönöm Anitának az agilitys felvételeket. / pár ember külön kérte, hogy rakjam össze őket egy külön vidibe vágatlanul, meglesz :) /



Aztán fotózás ügyileg sem voltam rest, és nagy fűben, hét közben egyik sétánk alkalmából kihasználtam, hogy Huninak van normális kedve, és behívogattam :D Ez a séta egyébként egész hosszúra sikerült :D szomszéd falu felé meg miegyéb.



Szombaton pedig nem maradhatott el a közös séta Marleyékkal sem. Szomorúan konstatáltuk, hogy ott is igen megnőtt a gaz, de azért a kutyák futkoztak benne egyet. Hunor azóta sem akart Marleyval úgy játszani, de legalább kergetőztek egyet. Marley azért be-be próbálkozott inkább kevesebb sikerrel. Tiszta zöldek meg sárgák lettek utána :D Hunor ügyes volt, behívható volt, amikor elég volt neki pedig ott maradt mellettem. Itt kezdődött picit a "nem vagyok teljesen jól" dolog. Ettől függetlenül, hogy a belei megint rendetlenkednek, eléggé lendületesen sétáltunk, amikor őz volt vagy épp nyufi akkor jól megugatta őket meg ilyenek, szóval nem igazán tudtam eldönteni baj van-e vagy sem. Ahogy ma sem, hisz hol elvonul, hol viszont ugatgat, vagy elénk jön amikor hazaérünk. Igen tudom túlpörgöm, bocsi :D
Szóval most nem mentünk olyan nagy sétát Marleyékkal. De azért meg volt a hiányzó kilométer.

*-*





Persze azt nem hagyom ki, hogy megérkezett a Bol-dog fotópályázatán nyert szettünk is :D Igazi  csilli-villi jajedemenő vagyok feeling :D Nagyon kis elegant, puha béléssel. Szerintem nagyon jól áll neki. Nagyon örültem, hogy ilyen hamar kész lett, és jó is lett. Póráz és nyakörv is :3
El is vittük egyből tesztkörre, és lőttem róla pár képet. Annyira jó, nagyon köszönöm innen is :D





Nagyjából tudom, hogy mostanában a blog inkább csak beszámoló és nem igazán tud hasznos lenni, de remélem elnézitek nektek, a körülmények miatt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése