2012. augusztus 20., hétfő

Ügyességi és sportnak - Kékzorka kutyaiskola

Hát igen hát igen. Végre lejött az a nap amikor mindenki az U.F.O. kupára ment de mi nem :D. Mi egy fokkal közelebb bolyogtunk a lakhelyünkhöz, de kezdjük is az unalmas részleteket az elején :D
Nem keltem olyan hűdekorán de nem is aludtam sokat, meleg volt meg miegyéb. Kissé tartottam tőle, hogy, hogy fog a Hunor előttem, az anyós ülés előtt utazni, de végül is végig feküdt odafelé is.  Miután tábort vertünk az árnyékban és neveztünk volt egy kis üresjárat aztán a trükkverseny. Hát az esélytelenek nyugalmával sétáltam be a placcra, hosszú pórázzal, a biztonság kedvéért, mert megengedték :). Szépen megcsinált mindent, két trükk között el, elesegetett, de nem zavarták a nézők. A bent lévő székre is felment simán, csak kihagytuk a forog-pörögöt és a vakit meg a bólogatást, ez utóbbit igen sajnálom, de a tipegésünk wándefull volt :D meg a többiek. A nyiha kicsit nyögvenyelősen ment, de kint még kértem tőle zárásnak bólogatást. Eszméletlenül erős volt a mezőny. Balla Anita és Trisa produkciója valami hihetetlenül jó volt. Jó volt a társaság, mi is elrenitenskedtünk a négy agárral külön az árnyékban :D. Hunor nagyon jól kijött mind a három csajjal. Kökénykének nagyon udvarolt :D.
Behívóversenynél kölcsönkaptuk Csilláék műnyufiját, amire előtte felpörgettük :D.Csoki kivételével a három másik nagyagár egy kategóriába indult, külön a többi kutyától. Másodikak lettünk, Kökény mögött, mert ő tud egyenes vonalba futni Hunor meg nem, meg startnál tolatott, meg amúgy is Kökény gyorsabb és jobban mozog. Ebédszünetben megengedték, hogy a terület hátsó részében elengedjük a két vadállatot. Futottak is mint az őrültek, miután a rackák "kutyodáját" végig vizslatták, majd a Hunor befeküdt egy ott lévő árnyékba :D.
A kaja nagyon finom volt, és szokás szerint elégedtem a nyelvem. Hunor el akarta a Csilal kezéből, a kezével együtt lopni a kenyeret, kapott egy pofont és utána nála sem próbálkozott. Megérdemelte, nem csak nálam vannak szabályok. De egyébként ő is rájött közben, hogy ezt nem így kellett vna, szóval nem volt hűdenagyráharapás, de nem megengedett az ilyen.
Utána az árnyékba Szutyokmami is kieszközölt egy lopást :D
A maradóverseny előtt az árnyékban deglettünk és beszélgettünk, Hunor egyszer csak gondolt egyet és az ölemben ült :D. Ollan kis hülegyerek néha.
Maradóversenyen aztán már elege lett belőlem, fél perc után otthagyott. Hát ő...jah...agár... XD. Utána már a többi kutyából is elege volt, az agártársain kívül.
Még üldögéltünk, néztük a pakolóversenyt, aztán két csoportra oszlottunk. Csilla pakolt én meg az anyukájával elvittem a négy agarat sétálni. Ő vitet  csokit, én a másik hármat. nagyon jó volt hárommal sétálni egyszerre, a két szőkeség elöl, Szutyok utánam.
Visszafelé úton Hunor a lábam előtt egy vaniliapuding volt. Szóval viszonylag elfáradt.
Jó napunk volt, közel van viszonylag a hely, és lesz coursing amit már nagyon nagyon nagyon várunk :D




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése