2012. január 31., kedd

Békesség, hideg és egyebek

Sarkvidéki éghajlat van itt nálunk. Valószínüleg ez még nem is a leghidegebb része az országnak mivel reggel 11,7 fok volt mindenki döntse el nála hidegebb volt-e viszont hó NINCS. A kutyák vize nagyrészt befagyott de tudtak belőle inni mikor hazaértünk egyből kiolvasztottam és melegvizet vittem ki. Reggel is csere van és este is fekvés elött.  Hunor háza jól szigetelt nem kell érte aggódni, védett helyen van és puha téli szőre is lett az ebnek. Szőnyeg van alul és a plédje. Totóka éjjel benti kutya nappal van kint háza, Bundi pedig nagy szőrrel lett megáldva de neki is jókis házikója van.
Nah de ha már a hidegnél tartunk vasárnap nyakamba vettem a túrautvonalat. Nagyon jó az erdő, szépen kitaposott úttal és ahoyg megyünk beljebb egyre sűrübb és hidegebb. Láttun kegy kerge őzet. Hunor csőrét befogtam h ne ugasson mert irtózat hangos volt. Kerge őzecske pedig körbeugrált minket, nem tudta mire véllje a hirtelen látogatást. Szürke volt, Hunort viszonylag hamar le lehett utánna nyugtatni.
Nagyon szépen jött végig, két kuyta meszsebb ment el őket csak nézte egy másik aki naaagyon durván huzta a gazdit pedig kicsi volt nah rá elkezdett hisztizni. De hamar lenyugodott haogy távolodtak. Tudjátok a szokásos bakkecske, hisztizős ugatás. Nem lehet neki se szimpi minden kutty. De azért nem annyira örültem. Végül is olyan fifti-fifti volt a séta mert tényleg szépen jött. Még az erdőbe is csak picit húzott pár helyen.

Jól elvannak együtt: játszanak és
az ágyon is tudnak osztozni *.*
 Ami a gyakorlást illeti szépen haladunk úgy érzem a lábemeléssel, lehet, hogy felveszem hol tartunk. Egyébként minden szépen megy.
Ma gyakorlás után felment az ágyra és Totó is bentovl és hát ezsméletlenül aranyosak voltak. Totó szabotálta a némettanulásom elképesztő cukiságával.
Majd elfelejtettem: tegnap volzt itt egyik ismerősünk aki valamiylen oknál fogva nem láttam ég se Hunort se Totót trükközni. Totóka a legjobb formájában integetett és szlalomozott, eszeveszetten pörgött és forgott. Hunor pedig mint ahogy a nagykönyvben meg van írva úgy bólogatott, tolatott körülöttem és minden egyéb :)

ÉDESEM *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése