2014. május 11., vasárnap

Nyári hangulat

Sziasztok!
Remélem minden kedves érettségiző olvasó sikeresen túl van az írásbeli nehezén :) Ismerem milyen fejetlenség van ilyentájt, hisz tavaly már én is átéltem :D.
Bele is csapnék a blog lecsóba. A héten elég sokat gyakoroltunk, szám szerint három napot. Eredetileg kevesebbet gondoltam, de aztán végül is így alakult. Hétfőn átvettük a kűrt, az eleje jól megy, a végén elcsúsztunk, szóval kell még egy próba, hogy jó lesz-e és beküldhetem-e a rendezőknek a zenét. Alapvetően viszont elégedett vagyok vele, nem jutalmazok közben, picit finomítani kell a mozdulataimon és jó lesz ez. Kérdés csupán annyi merült fel bennem, hogy más is látni fogja-e a koncepciót vagy végül egy trükkhalom lett, amit erőteljesen szeretnék/szerettem volna elkerülni. De majd kiderül az értékelésen.
Kedd, szerdán videóztam. Már egy ideje össze akartam rakni egy mutogatás nélküli vidit, és most láttam rá elérkezettnek az időt. Kedden kicsit túl volt pörögve, de komolyan. Nagyon rájött az ötperc, egy hátulütője volt, kicsit pontatlan volt. Illetve készre lekarmolta a fejem, szerintem nem értette mit akarok és ezt látta jónak, de ilyen megesik ekkora kutyánál :D. Szerdán már nem pörgött ennyire viszont eszementül koncentrált. Nagyon pontosan és szépen dolgozott, egyetlen egy arclekarmolás mellett. Mindent megcsinált amire kértem. A bicegéssel nem haladtunk ugyan, de egy-egy lépést megcsinált, mint azt a videóban is láthatjátok.


Pitypangos

Pózolj fával :D



Csütörtökön full megvonás volt, pénteken rövid séta. Szombaton elmentünk Ricsivel és Marleyval sétálni. Egy darabig "partyztunk" a gyümölcsösnél lévő tó környékén. Hunort próbáltam beleédesgetni a vízbe, Marley úszkált, szépen levizezett többször is. Elengedtem Hunit egy picit, de akkora a fű, hogy igen nehezen indultak be. Vagyis amikor én is futottam velük akkor kétszer azért futottak ők is. Aztán Hunor valamit büzsgézett a tó mögött.
Gyümis után rátettem a 10m-es pórázt, aztán találkoztunk a Tamással és a két vizslával. Velük mentünk tovább a nagy füveshez. Tamás erősködött, engedjem el nyugodtan Hunit. Mondtam neki, ha otthagy, megvárja velem. Nem vagyok jós, de éreztem, eléggé át volt kattanva. El is tűnt egy olyan 5 percre. Nem pánikoltam, tudtam, hogy ismeri a környéket és a pánik csak ront a dolgon. Kiabáltunk, fütyültünk, nem látszott sehol az aljnövényzetben. Aztán végül is tényleg csak pár perc múlva, eléggé kitikkadtan jött.Picit meg is rántotta a jobb elejét, de megmaszíroztuk és séta végére kutya baja sem volt. Volt ám örömködés amikor odaért hozzám a hülyegyerek. Meg se kellett kötni, egyből lefeküdt. De a séta visszafelé részét pórázon tette meg, jó is volt, mert láttunk egy őzet is, amit persze megkergetett volna, ha lehetősége van rá. A pocsojákba lehűtötte magát, de úgy minden kutya. Marley meg Bütyök nagyon elvoltak mint mindig. Szóval ahhoz képest, hogy rövidet terveztem elég kalandosra sikerült.
Ricsi fotózott egész úton amit innen is nagyon köszönök neki, különben nem lett volna ennyi kép :D Én hajlamos vagyok elfeledkezni vagy egyszerűen nem tudom magunkat legalább is Hunort úgy fotózni. Sőt videókat is csinált amik majd valamelyik összeállításba bekerülnek :D

Találkozás :D

Jutfal dobálás a vízbe

Nyúlik :D

Támadás....és 'úristen' fej :D


Kaja elkapás :D


Elengedés előtt

Bütyök is nézné a lesből, hol van Hunor

Dia rövidlátó de azért pásztáz :D

Anya és fia

Magasabb leshely

A nagy egymásra találás

Fiúk és két lány :D

Kitikkadva

Őzike után nyargalva

Pocsolya party

Ma kitakarítottam a házát, picit bágyadt de ezt betudom a tegnapi kalandjának, azért figyelek rá, hiába néz ki jobban, nem szeretném, hogy visszaessen. rendeltünk husit is, megint majd egy hónapra el vagyunk látva, ez most őz, szóval lehet, hogy a vaddisznóról átállás is picit bekavar neki, plusz tegnap zabpelyhet kapott nem krumplit szóval az is lehet, remélem holnapra kialussza.
Egyéb fotópróbálkozások a héten:



Véleménynyilvánítás :D



Hős ki áttör mindenen :D
Hy!
So i try to sum up everything in english again :D This week was quite active. On the first three days i practised with Hunor. On Monday we did our routine. It goes quite well, and i hope it doesnt look like just a bunch of tricks, and it look like a real dance.
On Tuesday and Wednesday I recorded a video, where i do not give any hand sign to Hunor. I planned this video for a long time, so here it is. He was really wholehearted, but not too correct but he was happy and thats the most important part. I hope you like the vid.
On saturday we went on a walk with Ricsi and Marley. We visited the orchard where Marley swam in the pond, and i tried to invite Hunor to the water too with treats. He hates water or at least dont like it. After that they ran a little but, the grass was too big.
We met Tamás and the two vizslas. Bütyök and Marley played a lot, I let Hunor run in the big grassy field but he left for about 5 minutes. I was really happy when i first saw him running towards me. He was tired but allright.
Today i tidied his house, this week we got more meat for him for about a month. I think thats all in short phrases. I dont know if its understandable, but look through the pictures and you can figure out ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése