2012. szeptember 7., péntek

Új utakon, új ismeretségek

Régen írtam "életképes" blogbejegyzést, ezért most írok egy rövidet
Első sorban be szerettem volna nektek számolni arról, hogy új útvonalon sétálgatunk mostanában aminek konkrét célja van. Ugyanis meglátogattuk azt az élőlényt, akire Hunor féltékeny lehet :D Szellőlovat az elmúlt napokban mindig meglátogattuk. Hunor kicsit tart az érdeklődő pacitól, aki mindenáron meg akarja szagolni, de inkább úgy mondanám, hogy tartja a tisztes távolságot.
Az új ismeretségekhez hozzá tartozik még, hogy első Szellő látogatásunk alkalmával találkoztunk egy párral, akik a babakocsi tolása mellett rendelkeztek egy Suba nevű komondorral és egy snaci szerű pici keverékkel. Előbbihez nem engedtem oda Hunort mert láttam, hogy ő nem jönne be neki, ami be is igazolódott amikor közelebb jöttek, és így szent volt a béke. A kicsivel viszont összeszagoltak, aki szabadon volt, Hunor legelőször maikor meglátta, rá akart startolni, de szaglászásnál semmi gond nem volt, egyikkel sem, az elvileg "megszagolhatatlan, kötekedős" keverék tök jól kijött Hunorral, és az én ebzetem se vette rossz néven, hogy a másik szabadon van.
Hát kicsit rövid lett, de majd jövök :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése